Model Clio pojavio se još 1990., a u zadnje tri decenije je postao ikona u B segmentu i Renaultov bestseller sa 15 miliona prodatih primjeraka. Samo u prošloj godini Clio je isporučen u skoro pola miliona primjeraka sa čime je postao jedan od omiljenijih, ne samo evropskih, već svjetskih automobila. Ovo je peta generacija Clija, modela koji je iznova kao pravi predvodnik uveo nove standarde u klasu gradskih vozila

Potreban je samo trenutak da primijetite revoluciju u enterijeru novog Renault Clija. Vrhunska kvaliteta i ergonomija postavljeni su kao prioriteti za sve dizajnerske timove zadužene za unutrašnje uređenje. Kabina dobiva novu dimenziju u kvaliteti sa visokokvalitetnim materijalima, mekanim slojem na armaturnoj ploči, panelima vrata i centralnoj konzoli, te izuzetno preciznom završnom obradom.

Vozač u fokusu
Zahvaljujući kompaktnijem dizajnu kako bi se oslobodio prostor i integriralo više tehnologija u automobilu, potpuno novi “Smart Cockpit” stavlja fokus na vozača. Opremljen sa najvećim ekranom u segmentu – 9,3 inča, novi Clio pruža modernu ergonomiju za uživanje u vožnji. Novi Clio također jedinstvene inovacije u segmentu čini široko dostupnim, među kojima je električna ručna kočnica, posebno korisna u gradskoj vožnji.
Nakon predstavljenog enterijera koji kroz revoluciju dizajna, boja, multimedije i ergonomskih rješenja donosi premium elemente i fokus ka vozaču, Renault je pokazao nadasve atraktivni vanjski izgled. Elegantniji i dinamičniji iz svih uglova, nova edicija Clija nasljeđuje senzualne oblike prethodne generacije. Novi model dobiva na izražajnosti, a zadržava svoj uglađeni profil. Na prednjoj strani poklopac motora ima oblikovana rebra za veću aerodinamičku efikasnost. Rešetka je veća, a prednji odbojnik je naglašeniji sa posebno dizajniranom centralnom zračnom letvicom koja pomaže hlađenju motora.
S obzirom na veličinu, potpuno novi Clio je 1,4 cm kraći (dužina 4,5m, širina 1,8m), ali iznutra je prostraniji zbog 7 cm veće širine. Visinom je spušten za 3 cm (1,44m) što doprinosi boljoj aerodinamici i ukupno dinamičnijem izgledu. Clio 5 će sa 391 litar prtljažnog prostora (plus 26 litara u unutrašnjim pretincima) imati najveći gepek u klasi i zbog toga će dobiti nove kupce koji će se ili prebaciti ili zadržati u ovom segmentu.

100% LED
Zavisno od verzije, 17-inčni točkovi poboljšavaju dinamičan izgled novog modela. Pojedinosti kao što je antena u obliku peraja morskog psa, 100-postotna LED svjetla, stražnji odbojnik i kromirani bočni prozorčići služe za modernizaciju eksterijera i poboljšanje percipirane kvalitete s kojom Novi Clio ponovo visoko postavlja letvicu za konkurenciju u B segmentu. Pored 1.5 dCi dizelaša, pretpostavlja se da će novi Clio kao najveću novost na polju motorne ponude dobiti najnoviju verziju 1.3 TCe turbobenzinca, dok će umjesto 1.2 16V ulaznu verziju popuniti 1.0 SCe trocilidraš.
Novi Clio je prvi automobil Alijanse koji dolazi na novoj platformi CMF-B, a na istoj će biti bazirana i sljedeća generacija Captura. Nakon premijere na ženevskom sajmu automobila, početkom trećeg mjeseca tržišno će biti komercijalizovane serije R.S. i elegantna Initiale Paris.