Nakon predstavljanja ovogodišnjih bolida i vozača aktuelni grid od 10 timova je preselio u Barcelonu na prvi dio predsezonskih testiranja. Bolidi su za novu sezonu prošli blagi update u susret ubrzanoj promjeni tehničkog pravilnika, a najveća novost je prednje krilo prošireno sa 1,8 na ravno 2 metra, koje je pojednostavljeno eliminisanjem viška lameliranih krilaca kako bi praćenja i preticanja u čistijem zraku bila efikasnija, a šou analogno tome veći. Povećanje akcije na stazi očekuje se i od povećanja količine goriva za 5 kg na ukupno 110 kg, a Pirelli je izbor slikova sveo na tri mješavine: soft, mediuim i hard. Također, po novom pravilniku težina vozača sa sjedištem mora iznositi minimalno 80 kg, što znači da će lakši vozači dobiti dodatni balast ispod sjedišta, dok je minimalna težina bolida ponovo povećana i iznosi 740 kg.
Ove sezone ćemo prvi put vidjeti bolide Red Bulla pogonjene Hondinim turbo agregatom, dok će Sauber nestati s scene, s obzirom da će se ekipa takmičiti pod imenom Alfa Romeo Racing. Veteran i bivši prvak iz 2007. Kimi Raikkonen biće prva zvijezda ovog tima. Najzanimljiviji transfer je prelazak Daniela Ricciarda iz Red Bulla u Renault, tim koji je preko zime najviše energije i inžinjerskog mozganja uložio u bildanje snage pogonske jedinice za navodno 50 KS i povećanju pouzdanosti ERS sistema. Toro Rosso je odlučio u ekipu vratiti Daniila Kvyata, odmetnutog Rusa s kojim je krš i lom zagarantovan. Također, Williams nakon prekida saradnje sa nosećim sponzorom Martinijem preživljava ionako teške dane, ali je u tim uvrstio legendarnog Roberta Kubicu, koji će na radost mnogih fanova dobiti cijelu trkaću sezonu nakon osam godina apstinencije i teške povrede na reliju.
I Force India će nakon decenije učešća kormilo prepustiti novom vlasniku, a nastupat će pod imenom Racing Point.
Da li će promjene tehničkog pravilnika povećati šou s kojim organizator namjerava premostiti period do radikalnog pravilnika od 2021. vidjet ćemo u Melbournu 17. marta kada starta nova F1 sezona.