Ima brendova koji simboliziraju glamur, satove, brzinu, ali i ikone poput Stevea McQueena – a sve njih povezuje švicarski TAG Heuer. Osnivač ove kompanje,  Edouard Heuer, imao je za cilj napraviti ono po čemu su Švicarci i poznati – precizan i pouzdan sat. Iz malenog mjesta St. Imier, gdje je TAG Heuer nastao 1860. godine, posebna posvećenost mjerenju brzine ovu je tvrtku vinulo u prepoznatljive brendove. Prvi pravi uspjeh na području mjerenja brzine je stigao 1916. godine kada je proizveden Micrograph, odnosno prva štoperica s preciznošću do 1/100 sekunde. Heuer je gotovo 50 godina kasnije otišao i korak dalje, predstavivši Microtimer, prvu štopericu s preciznošću od 1/1000 sekundi! Inovacije su ovu kompaniju stalno pokretale i vremenom je učinile jednom od najprepoznatljivijih u svijetu satova, mjerenja brzine, glamura i ikona. Heuer je proizveo i prvo vodootporno kućište za džepne satove, a inovaciju su ga dovele i do toga da ova švicarska tvrtka postane sve zainteresiranija za auto-moto sport, u kojem se sve vrti oko brzine i preciznosti. Najviše ih je proslavio vodootporni sat s kvadratnim kućištem – Monaco. Upravo je taj sat spojio i auto-moto sport i glumačku ikonu Stevea McQueena – Monaco je bio njegov omiljeni sat. Legendarni McQueena taj sat nije skidao s ruke, pa ni na utrkama 24 sata Le Mansa! I upravo je ova glumačka legenda lansirala TAG Heuer u sam vrh. Nakon Monaca, pet godina kasnije predstavljen je i model Carrera – koji će postati najprodavaniji model u povijesti Heuera. Heuer je nakon što su Monaco i Carrera stekli ikonski status toliko narastao da više nije mogao pratiti potraživanja, pa ga je 1985. godine kupio luksemburški holding Techniques d’Avant Garde, pa odatle danas nam poznato ime TAG Heuer. Godinama, ova švicarska kompanije je postala nezaobilazna u svijetu automobilizma, pa je tako sponzorirala F1 timove Ferrari i McLaren, a njihovi ambasadori su bili i proslavljeni vozači Ayrton Senna, Kimi Raikkonen, Fernando Alonso i Lewis Hamilton. Danas je ovaj brend u vlasništvu francuskog konglomerata LVMH, a novi vlasnik je povećao manufakturne kapacitete, jer TAG Heuer nije proizvodio sve dijelove za svoje satove već je pomno birao partnere. Ta praksa se nastavlja i danas, ali su veći kapaciteti omogućili da TAG Heuer svojim dijelovima opskrbljuje i sestrinske brendove Zenith i Hublot.