Tempomat i limitator brzine, kao pomoćni kontrolor “ponašanja”  odvno je, najčešće kao osnovna oprema, prisutna u modernim automobilima. Odlluka o upotrebi “asistenta u vožnji” ovisila je o potrebi, svjesti  i savjesti svakog vozača, barem dosad.
Već za tri godine, prema prijedlogu europskog vijeća za sigurnost u saobraćaju, svi novi automobili morat  će do kupca stizat s limitatorom brzine. Članovi europskog parlamenta već su odobrili ovaj prijedlog, a sve je osmišljeno da funkcionira pomoću ISA sistema (Intelligent Speed Assistance). Tokom vožnje limitatori će koristiti podatke s GPS i kamera za prepoznavanje znakova kako bi otkrili koliko je ograničenje na di​jelu ceste kojim se automobil kreće. Ukoliko vozač, slučajno ili svjesno, “ignorira” ograničenje brzine, ISA sistem preuzima kontrolu rada motora, usporavajući automobil u okvire dozvoljene brzine kretanja.
Zbog nepredvidivih saobraćajnih situacija (ulijetanje u makazice i sl.) ili “adrenalinske” potrebe za brzinom, vozač će moći naglim pritiskom po pedali gasa “vratiti” punu kontrolu nad radom motora i samim tim i nastaviti dalje ubrzavati, ali u tom slučaju, nakon nekoliko sekundi uslijedit ce vizuelna i zvučna upozorenja koja ne prestaju dok se brzina ne spusti na brojku koja stoji na znaku ograničenja. Limitatori trebali bi postati obavezni u svim novim modelima koji se prodaju na tržištu EU.