Tempomat i limitator brzine, kao pomoćni kontrolor “ponašanja” odvno je, najčešće kao osnovna oprema, prisutna u modernim automobilima. Odlluka o upotrebi “asistenta u vožnji” ovisila je o potrebi, svjesti i savjesti svakog vozača, barem dosad.
Već za tri godine, prema prijedlogu europskog vijeća za sigurnost u saobraćaju, svi novi automobili morat će do kupca stizat s limitatorom brzine. Članovi europskog parlamenta već su odobrili ovaj prijedlog, a sve je osmišljeno da funkcionira pomoću ISA sistema (Intelligent Speed Assistance). Tokom vožnje limitatori će koristiti podatke s GPS i kamera za prepoznavanje znakova kako bi otkrili koliko je ograničenje na dijelu ceste kojim se automobil kreće. Ukoliko vozač, slučajno ili svjesno, “ignorira” ograničenje brzine, ISA sistem preuzima kontrolu rada motora, usporavajući automobil u okvire dozvoljene brzine kretanja.
Zbog nepredvidivih saobraćajnih situacija (ulijetanje u makazice i sl.) ili “adrenalinske” potrebe za brzinom, vozač će moći naglim pritiskom po pedali gasa “vratiti” punu kontrolu nad radom motora i samim tim i nastaviti dalje ubrzavati, ali u tom slučaju, nakon nekoliko sekundi uslijedit ce vizuelna i zvučna upozorenja koja ne prestaju dok se brzina ne spusti na brojku koja stoji na znaku ograničenja. Limitatori trebali bi postati obavezni u svim novim modelima koji se prodaju na tržištu EU.