Prije nekoliko dana, u fabrici BMW Dingolfing, krenula je proizvodnja nove BMW-e limuzine serije 7. Oko tri i po godine nakon lansiranja šeste generacije, vrhunski model BMW brenda je temeljito redizajniran kako bi bio još uspjesniji.
Poseban izazov na početku proizvodnje novog BMW-a serije 7 bio je takozvani “digitalni start-up”, a proizvodnja novog vozila povećavana je iz dana u dan do punog dnevnog broja. Kako bi se postigao ciljani nivo visokog kvaliteta za vozila iz prve serije, kompleksne komponente su praktično provjeravane na optimalnu preciznost prijanjanja čak i prije početka proizvodnje.

Montaža točkova

Od početka proizvodnje 1977. godine, do sada je u Dingolfingu ukupno proizvedeno više od 1,9 miliona BMW-a serije 7. Za uspjeh luksuzne limuzine od samog početka, ključno je bilo svjetsko tržište. Tako je BMW serije 7 prvak u izvozu iz Donje Bavarske. Prošle godine, preko 90% svih proizvedenih jedinica prodato je u inostranstvu. Prije svega, kinesko tržište tu igra ključnu ulogu za ovaj model: u 2018. godini 44% globalne prodaje je isporučeno kupcima u Kini.

PODIJELI
Prethodni članakZaporožac
Naredni članakPRIKOLICA ADRIA