Nova Mazda CX-30 je drugi model u novoj generaciji ovog brenda. Kompaktni SUV objedinjuje doživljaj vlasništva Mazde, kombinirajući jedinstveno elegantan Kodo stil sa humanim dizajnom interijera i Jinba Ittai – užitka vožnje bez presedana. Nova Mazda CX-30 predstavlja zreliji Kodo dizajn jezik koji zadržava vitalnost, ali sada cilja veći prestiž stylinga kroz eleganciju i čistoću minimalističke estetike inspirisane najčistijim tradicijama japanske umjetnosti. Kompaktni SUV ulazi u novi tržišni segment za Mazdu. Sa dužinom od 4.395 mm, širinom od 1.795 mm, visinom od 1.540 mm i međuosovinskim rastojanjem od 2.655 mm, pozicioniran je između CX-3 i dugogodišnjeg i popularnog CX-5, ispunjavajući zahtjeve kupaca koji žele kompaktne dimenzije i praktičnost prostora.
Novi kompaktni SUV karakterišu najnovija dostignuća Mazdine nove generaciji Skyactiv-Vehicle Architecture, koja ne samo da koristi ljudsku ravnotežu za veću udobnost na vozilu, već i smanjuje i kontrolira NVH olakšavajući jedinstvenu “kvalitetu tišine ” u kabini. U kombinaciji sa pametnim tehnologijama kao što je evoluirani i-Activ sistem sa pogonom na sva četiri točka (AWD) koji radi u skladu sa G-Vectoring Control (GVC) kojim kontroliše raspodjele obrtnog momenta između prednjih i zadnjih točkova, nova Mazda nudi još veće iskustvo vožnje.
U ponudi su najnoviji benzinski i dizelski Skyactiv motori , koji uključuju revolucionarnu tehnologiju kontrole paljenja svjećica kompresijskim paljenjem SPCCI (Spark plug controlled compression Ignition), koja koristi jedinstvenu metodu sagorijevanja gorive smjese kako bi kombinirale potpuno oslobođene performanse kod benzinaca, kao i vrhunski odziv kod dizelskih motora. Specifična verzija benzinskog motora Skyactiv-G, 2,0 četverocilindrični motor snage 122 KS, uključuje inteligentni Mazdin sustav M-Hybrid kako bi se postigla veća ekonomičnosti potrošnje goriva. Sustav za deaktiviranje cilindara isključuje dva od četiri cilindra motora u situacijama lakog opterećenja, kao što je pri vožnji konstantnom brzinom. Isključivanjem dva vanjska, krajnje postavljena cilindra smanjuje se gubitak. Volumen usisa protoka zraka, brzine ubrizgavanja goriva i tempiranje paljenja precizno se kontroliraju kako bi se omogućilo glatko prebacivanje između dva cilindra i rada s četiri cilindra te smanjenje potrošnje goriva. Kompaktan i učinkovit, ovaj blagi hibridni sustav sadrži električni motor koji pomaže motoru te 24-voltnu 600kJ litij-ionsku bateriju. Sustav M-Hybrid ne samo da poboljšava ekološku učinkovitost Mazde CX-30, već osigurava bolje vozne performanse. Kada automobil počinje ubrzavati ili se zaustavlja, prijelazi se osjećaju glatko i prirodno.