Kao prva na svijetu, Kijina nova hibridna vozila će dobiti tehnologiju aktivnog mijenjanja brzina (ASC – Active Shift Control). Inovacija, koja je razvijena zajedno sa sestrinskim Hyundaijem, optimizira učinkovito mijenjanje stepena prenosa nadgledanjem mijenjanja 500 puta u sekundi, što omogućava precizno prilagođavanje i posljedično bržu promjenu brzine. Nova tehnologija će se najprije pojaviti u Kijinim novim hibridnim modelima. Nadzor aktivnog mijenjanja brzina skraćuje vrijeme promjene brzine za 30%, nudi zabavniju vožnju i smanjuje potrošnju goriva
ASC koristi novi software logike upravljanja hibridne upravljačke jedinice (HCU – Hybrid Control Unit), koji potom nadgleda elektro motor zbog usklađivanja brzine okretaja motora i mjenjača kako bi se smanjilo vrijeme potrebno za promjenu stepena prenosa. Tehnologija omogućava i uglađeniju promjenu brzine.

Inovacija: vlastiti razvoj upravljačke logike, koja će se koristiti za elektro motore
Obična hibridna vozila ne koriste konverter okretnog momenta za smanjenje potrošnje goriva – konverteri okretnog momenta tradicionalno gube energiju tokom same promjene stepena prenosa. Iako se mogu pohvaliti niskom potrošnjom mjenjački sistemi hibridnih vozila često mijenjanju brzinu sporije ako moraju pružati uglađeno djelovanje.
Tehnologija ASC omogućava elektro motoru hibridnog vozila da preuzme kontrolu nad promjenom brzina upotrebom novog softwarea logike hibridne upravljačke jedinice (HCU) kako bi smanjio uticaj sporije promjene brzine. HCU prati broj okretaja mjenjača (500 puta u sekundi) pomoću senzora postavljenog na elektro motoru i brzo sinhronizira broj okretaja mjenjača s brojem okretaja motora.

Sinhronizacijom se vrijeme promjene brzine skraćuje sa 500 ms na 350 ms. To ne samo da poboljšava ubrzanje i smanjuje potrošnju goriva hibridnog vozila nego i poboljšava izdržljivost mjenjača zahvaljujući manjem trenju prilikom promjene stepena prenosa.