Koncept Futuron predstavlja moderan i samouvjeren izgled progresivnog električnog kupeovskog SUV-a, onako kako ga vidi Kia. Samo ime Futuron sastavljeno je od engleskih riječi ‘future’ i ‘on’, što znači  upaljenu, električnu prirodu budućeg SUV dizajna ove sve popularnije marke automobila. S dizajnom, koji se temelji na dinamičnim, čistim linijama, koncept Futuron združuje elegantne proporcije s čistim linijama i površinama. Njegova laka SUV kupeovska karoserija utjelovljava potpuno električni 4×4 pogon, omotan odvažnom, modernom vanjštinom, koja se dobro slaže s prilagodljivom, visokotehnološkom unutrašnjošću.

Električni SUV kupe sa ‘360-stepenim jezgrom’
Koncept Kia Futuron temelji se na ‘360-stepenoj’ dizajnerskoj koncepciji koju karakterišu čiste, glatke linije bez nepotrebnih ornamenata. Karoserijske površine stvaraju niz napetih, tečnih linija, koje se okreću, šire i skupljaju oko karoserije. Rezultat je elegantan i aerodinamičan izgled. Futuron između ostalog odskače i zbog svojih impozantnih proporcija. Njegove dimenzije – dužina: 4.850 mm, visina: 1.550 mm, međuosovinski razmak: 3.000 mm – i viši klirens djeluju skladno s nisko postavljenom karoserijom, što kreira dinamičan, samouvjeren stav. Poređenja radi navedene su dimenzije Kijinog najvećeg SUV-a Sorenta (dužina: 4.800, visina: 1.690 mm, međuosovinski razmak: 2.780 mm), koji je dimenzijama mnogo skromniji. Nizak stav SUV kupea ostavlja moćan utisak, koji će možda u skoroj budućnosti postati prepoznatljiv znak novih modela Kia. Oni će biti samouvjereni, sportski i moderni, ali ujedno i elegantni.

Mreža laserskih radara (LiDAR) za 4. stepen autonomne vožnje
Potpuno električni pogon Futurona omogućava takav oblik. Snažna baterija smještena je nisko ispod dna kabine i pruža električnu energiju za četiri elektro motora, koji su ugrađeni u točkove. Nizak položaj vozila skladan je s niskim centrom gravitacije i vrhunskim e-AWD sistemom, koji se munjevito odaziva na vozačeve inpute. Futuron, koji je sportsko vozilo na SUV platformi, sa svojim udobnim, nazad nagnutim sjedištima korisnicima pruža novi način interaktivnog voznog iskustva, koji je primjeren za urbanu sredinu. Različiti elementi konstrukcije i oblika vozila omogućavaju jaku povezanost između vozača i vozila.

Prilagodljiv i autonoman prostor u kabini
Konstrukcija električnog pogona i ugradnja sistema 4. stepena autonomne vožnje je omogućila nastanak prostrane i prilagodljive kabine kakvu do sada još nismo vidjeli. Prednja sjedišta su napravljena od prilagodljivih materijala i mogu se postaviti u uspravan ‘vozni’ položaj ili položaj za odmor, kada su nagnuta nazad za odmaranje, što je karakteristično za prvu klasu u avionima. Aktiviranjem Futuronove autonomne vožnje se prednja sjedišta nagnu, dok se upravljački obruč pomjera prema armaturnoj ploči. Ležeći položaj sjedišta smanjuje umor na dužim relacijama.

Jedno od najizrazitijih područja u kabini je kokpit. Grafički korisnički interfejs (GUI) kokpita iskače iz vrata na vozačevoj strani i obavija se oko upravljačkog obruča kao nekakav luk. To spaja instrument ploču direktno s audio-video ekranom na središnjoj konzoli i povezano je sa ekranom, ugrađenim na upravljačkom obruču. GUI interfejs, kojim upravlja tehnologija umjetne inteligencije, prikazuje korisne informacije o autonomnoj vožnji i navigaciji, što omogućava jedinstveno korisničko iskustvo. Završetak luka kokpita s GUI interfejsom je usmjeren prema cesti i izgleda kao interaktivno osvjetljenje zvjezdanog oblaka.

Iako zasad još nije potvrđena masovna proizvodnja Futurona neka njegova rješenja će Kia sigurno koristiti u svojim budućim modelima.