Kia i njena krovna grupacija Hyundai Motor Group (HMG) su u zadnjim godinama doživjeli mnogo promjena. No, trendovi na globalnim tržištima brzo se mijenjaju, i stoga je nužno sprovesti drastične promjene koje moraju biti usmjerene ka postizanju boljih rezultata.
Preveliki proizvodni kapaciteti proizvođača automobila
Gospodin Chung Euisun , koji je og 2009. godine preuzeo položaj podpredsjednika grupacije, na nedavnom susretu sa zaposlenima izrazio je zabrinutost za automobilske industrije zbog prevelikih proizvodnih kapaciteta. Naime, širom svijeta godišnji proizvodni kapaciteti ove dosta konzervativne industrijske grane iznose čak 25 miliona vozila, što po njegovom mišljenju znači da će mnogi propasti na putu buduće mobilnosti.
Grupacija Hyundai-Kia više neće biti (samo) proizvođač automobila
49-godišnji Chung, koji je kao jedinac i jedini nasljednik većinskog vlasnika i direktora Chung Mong-koo-a i unuk osnivača konglomerata HMG, Chung Ju-yunga, rekao je i da će automobili predstavljati oko 50 posto portfelja grupacije, privatna zračna plovila oko 30 posto, a preostalih 20 posto predstavljat će robotika. To znači da grupacija u skoroj budućnosti više neće biti proizvođač automobila nego ponuđač usluga mobilnosti (Mobility Service Provider). Zato po njegovom mišljenju grupaciji treba još više drastičnih promjena, koje će se morati odražavati kroz bolje rezultate.
Opuštena korporativna kultura
Promjene je doživjela i korporativna kultura, npr. s odustajanjem od propisanog kodeksa oblačenja i uvođenjem pojednostavljenog sistema plaća. Vodeći ljudi HMG-a su između ostalog pojednostavili različite izvještaje, koji su postali i aktualniji. Chung je na opuštenom druženju sa zaposlenima rekao da je Grupacije doživljavala promjene od samog osnivanja, ali da su se iste u posljednjih 10 godina usporile. Trendovi na globalnim tržištima brzo se mijenjaju, i stoga je nužno sprovesti drastične promjene koje moraju biti usmjerene ka postizanju boljih rezultata.”