K5 donosi novu sportsku siluetu
Sportska limuzina K5, koja je nastala kao plod saradnje Kijina tri dizajnerska centra u SAD, Evropi i Južnoj Koreji, označava korak naprijed u odnosu na prethodnike.

Sprijeda je novi model doživio evoluciju ‘tigrovog nosa’ s LED farovima, integriranim u masku. Dnevna svjetla, koja podsjećaju na ‘puls’, doprinose agresivnijem prednjem dijelu, a svoj udio daju i donja maska s fluidnom zračnom zavjesom i širi otvori za protok zraka.

Gledajući iz profila K5 donosi veću dozu mišićavosti i nešto Stingerovih oblina. Ramena postepeno rastu, što sa suženim staklenim površinama prema kraju vozila pruža ‘naprijed nagnut stav’ i sportskiji izgled. U odnosu na prethodnika K5 je niži za 20 milimetara (sada 1.445 mm), duži za 50 mm (4.905 mm), širi za 25 mm (1.860 mm) i ima 45 milimetara duži međuosovinski razmak (2.850 mm). Duži, niži i širi nego prije K5 na cesti pruža veću stabilnost i veći užitak u vožnji.

K5 biti će raspoloživ sa 16-, 17- ili 18-inčnim aluminijskim naplacima i različitim bojama karoserije. GT izvedbe će nuditi posebne 19-inčne naplatke i agresivniji prednji i zadnji branik, posebne ‘GT’ oznake i dvije ispušne cijevi.

Prema vozaču usmjeren dizajn kabine i više prostora
Kabina donosi minimalističan izgled s Kijinim najsavremenijim sistemom infotainmenta, s novim dizajnerskim jezikom koji će ubuduće preuzeti i ostali modeli. Pored 10,25-inčnog zaslona na dodir nudit će se i Kijina nova 12,3-inčna digitalna instrument ploča na kojoj se jasno prikazuju informacije neposredno ispred vozačevog vidokruga i ceste.

Pored toga je kod K5 na raspolaganju i ambijentalno osvjetljenje, koje suptilno osvjetljava unutrašnje obloge vrata i armaturnu ploču, kao i bežično punjenje mobilnih uređaja. Za vrhunski zvuk u kabini zadužen je audio sistem BOSE®  sa 12 zvučnika.

Zavisno od tržišta novi K5 će pružati mogućnost izbora jedno- ili dvobojnog tapeciranja kabine, s tkaninom, umjetnom kožom i različitim kombinacijama kože. Armaturna ploča nudit će se u metalik boji ili s drvenim umecima za prefinjeniji izgled i osjećaj.

Benzinski motori Smartstream, novi mjenjači, premijerno AWD sistem
Novi K5 dobio je nove ‘Smartstream’ motore i – premijerno – novi pogon na sva četiri točka (AWD). Novi motori nude veću samouvjerenost, manju potrošnju goriva i veću uglađenost nego ikad prije. Kia će prvi put u D razredu na nekim tržištima ponuditi AWD pogon, dok će K5 standardno imati pogon na prednji par točkova. U domaćoj Južnoj Koreji i u Sjevernoj Americi Kia će nuditi 1.6 T-GDI benzinski motor s tehnologijom vremenski promjenjivog otvaranja ventila (Continuously Variable Valve Duration – CVVD). Tehnologija upravljanja ventila regulira vrijeme trajanja otvaranja i zatvaranja ventila u skladu s uslovima vožnje, zbog čega CVVD ostvaruje poboljšanje performansi od 4% i 5% manju potrošnju goriva, dok su emisije smanjene za čak 12 posto. 1.6 T-GDi ima najveću snagu 180 KS pri 5.500 okr./min, dok najveći okretni moment iznosi 265 Nm u intervalu od 1.500 do 4.500 okr./min. Najsnažniju izvedbu K5 GT, koja će biti raspoloživa samo u Sjevernoj Americi, pokretaće 2.5 T-GDi turbobenzinski motor sa 290 KS i okretnim momentom od 422 Nm, kojem će od 0 do 100 km/h biti potrebno 6,6 sekundi. Kao i prošla generacija modela i novi K5 će biti raspoloživ i s hibridnim pogonom.

Svi motori standardno imaju 6-ili 8-stepeni automatski mjenjač, dok će 2.5 T-GDi imati Kijin novi 8-stepeni mjenjač s dvostrukim (mokrim) kvačilom (8DCT).

K5 nudi sistem izbora načina vožnje (Drive Mode Select), koji s različitim podešavanjima  ubrzanja, upravljivosti i mjenjačkih omjera vozačima nudi različite načine vožnje – ‘Smart’, ‘Comfort’, ‘Eco’, ‘Sport’ i ‘Custom’, od kojih svaki nudi drugačije iskorištenje goriva, drugačiju upravljivost ili odzivnost vozila na vozačeve inpute.

Najnovija povezivost i infotainment
Program za prepoznavanje glasa vozačima omogućava posredovanje različitih naredbi vozilu, kao npr. upravljanje klima uređaja, električno podizanje stakala, grijanje upravljačkog obruča, sjedišta i zadnjeg stakla, kao i upravljanje audio sistema. Tako vozač K5 može imati obje ruke na volanu i oči na cesti ispred sebe.

U slučaju kad je vozilo opremljeno s navigacijom tu je 10,25-inčni zaslon na dodir, a moguće je naručiti i Kijine nove 12,3-inčne digitalne mjerače, koji zahvaljujući visokoj rezoluciji vozaču nude jasno prikazivanje informacija.

K5 će nuditi i 8,0-inčni head-up zaslon, koji projicira putne informacije na malom staklu ispred vozača. Sistem prikazuje upozorenja brojnih sistema asistencije, detalje o brzini vozila, navigacijska uputstva zavoj za zavojem. Najzahtjevnijim ljubiteljima muzike namijenjen je audio sistem BOSE sa 12 zvučnika, dok će na nekim tržištima biti omogućeno i ambijentalno osvjetljenje.

Napredni sistemi asistencije s daljinskim automatskim parkiranjem
Limuzina K5 donosi brojne pasivne i aktivne sigurnosne i asistencijske sisteme, koji štite putnike i ostale sudionike u prometu u vožnji. Kijin napredni sistem asistencije ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) smanjuje rizik od povreda i stresa tokom vožnje.

U zavisnosti od tržišta i stepena opremljenosti ADAS će nuditi sljedeće sisteme: sistem za sprječavanje naleta (FCA), sistem za upozoravanje na vozila u mrtvom uglu (BVM) s prikazom okoline vozila (SVM) i sprječavanjem sudara s vozilima u mrtvom uglu (BCA), radarski tempomat (SCC) ili navigacijski radarski tempomat (NSCC), sistem za održavanje vozila na voznoj traci (LFA), sistem za upozoravanje vozača na dekoncentrisanost (DAW), i sistem asistencije na autocesti (HDA), koji automatski prilagođava podešenu brzinu radarskog tempomata ograničenjima brzine na autocestama s upravljanjem i kontrolom ubrzavanja i kočenja vozila, što omogućava održavanje sigurne razdaljine do vozila ispred i unutar vozne trake.

Kijin ‘2. stepen’ autonomne vožnje – sistem za održavanje vozila na voznoj traci (LFA) – kontrolira položaj vozila s obzirom na vozila ispred. LFA za praćenje podnih oznaka i održavanje vozila na sredini vozne trake koristi kameru. Pored toga K5 nudi i prikaz događanja iza vozila (RVM) sa sistemom za sprječavanje sudara s preprekama iza vozila (PCA) i sistem za pomoć kod vožnje unazad (RCCA).

Model K5 je Kijin prvi model s daljinskim navođenjem automatskog parkiranja (RSPA), koje vozačima omogućava autonomno pomjeranje vozila pomoću dugmeta na pametnom ključu. To olakšava pomjeranje vozila naprijed i nazad na uskim parkiralištima ili ako je drugo vozilo parkirano preblizu i vozač ne može sjesti u vozilo.

Prodaja nove limuzine K5, čiji će glavni globalni konkurenti biti Nissan Altima, Toyota Camry, Honda Accord i Hyundai Sonata, počinje u prvoj polovini godine na većini globalnih tržišta, a zasad još nije poznato hoće li (i kada) među njima biti i Evropa.