Peugeot se vraća na trkaću pistu  u WEC (World Endurance Championship) šampionat od 2022. godine. Nakon što je FIA je predstavila novu klasu hiper automobila za koju neće trebati ni četvrtina aktuelnog budžeta koji je neophodan za najjaču LMP1 klasu. Drugo pravilo za ovu klasu koje je privuklo Francuze je sloboda u dizajnu hiper automobila. Iako će Peugeot detalje svog razvojnog programa predstaviti iduće godine, naslućuje se da će konceptni hibrid L750 R poslužiti kao ideja za pripremu novog hiper automobila. Naime, FIA zahtijeva da nova klasa hiper automobila mora imati čvrstu vezu sa cestovnim modelima, pa se postojeći koncepti Toyota Gazoo GR Super Sport i Aston Martin Walkyrie usko povezuju sa nastankom nove top kategorije vozila u trkama izdržljivosti.
Nova kategorija hibridnih superautomobila probudila je skoro sve veće proizvođače. Le Mans bi ponovo mogao biti centralno trkalište godine, jer interes pokazuju Mercedes, Porsche, Ferrari, McLaren, Koenigsegg, Ford… Nova regulativa na snagu stupa od sezone 2020/2021.