Na sajmu automobila koji se poteklih dana održavao u Birminghemu, predstavljena je Xtrac tehnologija koja uključuje e-osovinu za prve automobile na električni pogon koji će se natjecali na FIA Svjetskom prvenstvu u Rallycrossu od 2021. do 2024. godine. Xtrac-ova P1316 e-osovina, razvijena za automobile koji će se takmičiti na FIA Svjetskom prvenstvu u Rallycrossu od 2021. godine pa nadalje. Xtrac će e-osovinu isporučiti austrijskoj tvrtki Kreisel, koju je FIA ​​odabrala za dobavljača za postupno uvođenje e-pogonskog sistema i koja će ujedno biti odgovorna za vrhunske motore, pretvarači i baterije. Svako vozilo s pogonom na 4WD uključuje dvije jednoosne osovine jednog motora – jednu za prednju osovinu i jednu za stražnju.

1316 EWRX Gearbox

E-osovina P1316 ima finalni prenos 7,90: 1 i pogodna je za upotrebu s motorima snage 250kW i ulazne brzine do 15 000 o / min. Podmazivanje je s unutarnjom ekscentričnom rotorskom pumpom s dovodom ulja u sva kritična područja, s mogućnošću postavljanja vanjskog hladnjaka ulja. Diferencijal s ograničenim proklizavanjem i podesivim pred-opterećenjem koji se, kao opcija, može izvana prilagođavati. Izlazne prirubnice su dizajnirane tako da se dužina pogonske poluosovine može optimizirati za svaki tip vozila. Težina e-osovine P1316 vodeća je u klasi od 21 kg (ovisno o specifikacijama) zahvaljujući korištenju Xtrac-ovog vlastitog materijala.

P1254

Iako je u osnovi dizajniran za rallycross e-automobile, Xtrac mjenjač prikladan je i za e-automobile koji nastupaju na brzinskim trkama kao i za serijske električne automobile.Xtrac prenosna jedinica P1254, koja je zajednički razvijena u Mega-Lineu u Njemačkoj, pokazala se popularnom kod kupaca zbog svoje pouzdanosti, kompaktnosti i neusporedivih performansi. Prezentirana tehnologija trebala bi pomoći da moto-sport postane još uzbudljiviji, što također utječe na presudni razvoj nove generacije cestovnih automobila.