Kia će novog Sorenta predstaviti svjetskoj javnosti 3. marta na salonu automobila u Ženevi, a kod nas i širom Evrope ga očekujemo krajem ljeta. Kia Motors Corporation je predstavila više informacija o novostima, koje se tiču plaftorme i motora nove generacije Sorenta. Kada je 2002. godine predstavljena prva generacija Sorenta ovaj legendarni model  je imao robusnu šasiju, koja je nudila puno prostora i terenske mogućnosti. Prelazak na monocoque karoseriju 2. generacije Sorenta 2009. godine donio je promjenu voznih osobina vozila. Danas, Kijina nova platforma sportskog terenca predstavlja sličan iskorak najnovije generacije Sorenta, koji postavlja nove standarde u svojem razredu na području prostranosti, praktičnosti, učinkovitosti i kvaliteta.

Nova platforma nudi više prostora, udobnosti u užitka u vožnji
Novi Sorento je Kijin prvi SUV na novoj platformi. S kompaktnim prostorom za motor, kraćim prevjesima i dužim međuosnim razmakom, platforma omogućava potpuno novi dizajn i držanje na cesti, dok nudi udobniju i zabavniju vožnju.

Sorento je u odnosu na prethodnika duži za 10 mm, međuosni razmak s dodatnih 35 mm sada iznosi 2.815 mm. Kabina nudi više prostora od većine konkurenata, a inteligentna konstrukcija prostora Sorentu jamči najveću zapreminu prtljažnika u razredu velikih sportskih terenaca.

Novi elektrificirani ‘Smartstream’ turbo motori
Nova platforma je namijenjena novom ‘Smartstream’ turbo hibridnom pogonu. Novi pogon, koji je Sorentov prvi elektrificirani pogon, donosi 1.6 T-GDi  turbo benzinski motor, elektro motor snage 44,2 kW i litijum-ionski polimerni baterijski sklop kapaciteta 1,49 kWh. Benzinski i elektro motor zajedno pružaju 230 KS i 350 Nm okretnog momenta, uz ove solidne mogućnosti potrebno je spomenuti i niske emisije novog elektrificiranog pogona. Inteligentna konstrukcija nove platforme omogućava postavljanje baterijskog sklopa ispod vozila, bez zadiranja u kabinu ili prtljažni prostor.

1.6-Turbo-Hybrid

Novi 8-stepeni mjenjač s dvostrukim (mokrim) kvačilom (8DCT)

Sorentov novi četverocilindrični 2.2 ‘Smartstream’ dizelski motor, koji će biti u ponudi u Evropi i Južnoj Koreji, proizvodi 202 KS, a njegov okretni moment iznosi 440 Nm. Motor prenosi snagu preko Kijinog novog 8-stepenog mjenjača s dvostrukim (mokrim) kvačilom (8DCT), koji je nastao s ciljem pružanja uglađenog prenosa karakterističnog za uobičajene automatske mjenjače, dok je ujedno unapređen u odnosu na mjenjač sa suhim dvostrukim kvačilom. Uskoro možemo očekivati još neke nove pogone, između ostalog i  plug-in hibridnu izvedbu.

8DCT
8DCT

Pored nove platforme i pogona novi Sorento dobio je brojna visokotehnološka pomagala s područja sigurnosti i udobnosti, zbog kojih se razlikuje od ostalih sportskih terenaca. To su npr. Kijin prvi višestepeni kočioni sistem, koji smanjuje posljedice sekundarnih sudara. Sistem automatski koči u slučaju aktiviranja zračnih jastuka nakon početkog sudara čime štiti putnike od sekundarnih frontalnih ili bočnih sudara. Višestepeni kočioni sistem će zbog pružanja već sigurnosti nuditi 8 zračnih jastuka, između ostalog središnji jastuk između prednjih sjedišta te jastuk za koljena za vozača i suvozača.