Nevjerojatno rijedak, Golf GTI 1.6 Mk 1, u stanju muzejske kvalitete sa statusom ‘unicom’ ide na aukciju od 19.marta, a očekuje se da će postići cijenu između £ 31,000 i £ 42,000. (cca 70 000 KM – 95 000 KM)

Kupljen je za £ 5,132.39 u septembru 1979. godine, ovaj poseban primjerak, registracija ‘ENT 847V’, dobro je poznat u krugovima entuzijasta. Ovaj automobil je toliko poznat da čak ima i svoj model Corgi Vanguards Classics 1:43, preciznu minijaturnu repliku samog automobila.

Izgrađen u Volkswagenovoj tvornici u Wolfsburgu u ponedjeljak, 18. juna 1979, ENT 847V ima broj šasije 1793609609 i broj motora EG152405. Automobil je sljedećeg dana otpremljen iz Njemačke a u Grimsby-ju je našao svog prvog vlasnika.. Taj primjerak je vrlo rana, varijanta s volanom na desnoj strani sa 4 brzine, a ukupno je prešao manje od 17 000 milja. Inače, Golf GTI sa četiri brzine bio je u ponudi u Velikoj Britaniji samo tri mjeseca, nakon čega su isporučivani modeli sa petostepenim  mjenjačem.Tipično za najranije modele, automobil nema u kabini krovni pokrov, stražnje svjetlo za maglu, radio, retrovizor na suvozačkim vratima.

Automobil je od 2003. i 2015. postao dio kolekcije vrlo ranih MK1 Golfova u vlasništvu gospodina Rajana Paymastera. Rajan je automobil redovno i često izlagao, ali ga je vozio prikolicom. Nakon što je dugi niz godina bio nije bio u upotrebi, automobil je zahtijevao “ponovno puštanje u pogon”. Ovo je podrazumijevalo posao vrijedan 7.400 funti a tokom ovog postupka nije otkrivena korozija osim vrlo lagane površinske rđe na nekim komponentama suspenzije i limenim proizvodima, a automobil nikad nije imao zavarivanje.

Automobil je bio pažljivo “pretresen” i entuzijasti će biti oduševljeni, kad čuju da su svi rijetki rani originalni dijelovi premazani prahom i ponovo upotrebljeni, a ne zamijenjeni. Međutim, zbog sigurnosti su zamijenjeni amortizeri, komponente kočnica i kočioni vodovi, kao i vodovi za gorivo. Motor je dobio novi dihtung poklopca ventila, zajedno sa novom pumpom za vodu i cijevima za rashladno sredstvo. Mjenjač je također obnovljen jer je tokom stajabja postao blago ukočen, a sklop kvačila je zamijenjen.

Sada lagano pušten u rad, kaže se da je automobil ‘referentne kvalitete’ još bolji od primjera koji je izložen u muzeju VW u Wolfsburgu.

Vipše o aukciji Volkswagen Golf GTI 1.6 Mk1 na limlu The Market https://themarket.co.uk/listings/volkswagen/golf-gti/2b2c56ae-8c02-40d5-8409-a0aae8099f38?status=preview.