Streetfighter V4, koji je svoj (priznato kamuflirani) debi doživio 2019. godine na trci Pikes Peak International Hillclimb, svoju produkcijsku verziju, uslijed trenutnih kriznih događanja, predstavio je putem streaming prezentacije. Novi Ducatijev adut, Streetfighter V4 slijedio je dizajn Panigale V4, preuzimajuci obloge, te visoki i široki upravljač. U Streetfighteru, prednji okvir i Desmosedici Stradale motor zauzimaju centralnu pozornicu. Djelomično prikazane nadgradnje koje su “srušene” na goli minimum, stvaraju čistu, bitnu cjelinu, koja Streetfighteru daje izgled “grabežljivca” u naletu.
Motocikl težine 178 kg, opremljen Desmosedici Stradale motorom zapremine 1103 ccm, isporučuje 208 KS i uz kompletan elektronički paket, daje mu “Fight Formula” život . Rezultat je moderni i tehnološki motocikl agresivnog i emotivnog dizajna, koji ne skriva visoke performanse. Učinkovitost se može poboljšati ugradnjom trkaćeg izduva Ducati Performance tvrtke Akrapovič, koji pojačava snagu do 220 KS i povećava težinu za 6 kg. Najnovija generacija paketa elektronike u Streetfighter V4 temelji se na 6-osnoj jedinici za mjerenje inercije (6D IMU) koja elektronski nadgleda svaki dio vožnje: neki upravljači upravljaju startom, ubrzanjem i kočenjem, drugi upravljaju vučom, dok neki pružaju pomoć u nagibu.
› ABS Cornering EVO
› Ducati Traction Control (DTC) EVO 2
› Ducati Slide Control (DSC)
› Ducati Wheelie Control (DWC) EVO
› Ducati Power Launch (DPL)
› Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2
› Engine Brake Control (EBC) EVO
› Ducati Electronic Suspension (DES) EVO