Citroën je kreirao limitiranu kolekciju odjeće i dodataka za bazen kako bi proslavio 50 godina Citroena GS. Kolekcija je osmišljena u suradnji s Boutique Les Bains-om, vrhunskom dizajnerskom kućom i butikom u sklopu ove kultne francuskog ustanove. Uz iste boje i uzorke korištene u unutrašnjosti nedavno predstavljenog izložbenog automobila Citroën GS, modna linija nudi se kao cjelovita kolekcija koja uključuje pet pojedinačnih komada – majice za žene i muškarce, ručnik za kupanje, muški kupaći kostimi i ruksak. Muške i ženske majice i ručnik za kupanje izrađeni su od 100% Ecru pamuka, što odiše udobnošću i jedinstvenim dizajnom koji se nalazi upravo kroz Citroenovu trenutnu liniju vozila. Kolekcija je osmišljena da pruži isti osjećaj avanture i slobode povezane s izvornim Citroënom GS, kao i duhom 1970-ih i 1980-ih. Citroën GS bio je zvijezda na Salonu automobila u Parizu 1970. godine, a 1971 ponio je titulu ‘Europski automobil godine’. Njegov uspjeh, sa oko 2,5 miliouna prodanih vozila u razdoblju između 1970. i 1987. (uključujući GSA), pokazuje globalnu privlačnost modela.

GS recept za uspjeh: automobil srednje klase (dužina 4,12m, širina 1,60m, visina 1,34m, težina neopterećenog 900kg), s pet sjedišta, koja je bila dobro prilagođena potrebama svog vremena. GS je imao izvanredan vanjski moderan i aerodinamičan dizajn, potpuno novi četverocilindrični motor i dobro osmišljenu kabinu. Povrh toga, bio je opremljen hidrauličnim ovjesom, koji je pružao udobnost i čvrstoću na cesti koju njegovi konkurenti nisu mogli ponuditi. GSA je nasledio GS 1979.

Kolekcija GS50 dostupna je putem mrežnog Citroënovog butika: www.lifestyle.citroen.com