U BMW-u su uvjereni da će različiti alternativni sistemi pogonskih sklopova u budućnosti postojati jedan pored drugog, jer ne postoji jedinstveno rješenje koje se bavi čitavim spektrom potreba za mobilnošću kupaca širom svijeta. Tako na duži rok tehnologija gorivih ćelija mogla bi postati četvrti stub linije pogonskih agregata. Iako BMW Group nema sumnje u dugoročni potencijal pogonskih sistema gorivih ćelija, proći će vrijeme prije nego kompanija ponudi svojim kupcima automobil pogonjen ovom tehnologijom. Prije svega zbog činjenice da vodonik kao energent mora prvo da se proizvede u dovoljnim količinama po konkurentnim cijenama koristeći zelenu električnu energiju.

BMW i Hydrogen NEXT 5. generacije, koja će se prvo lansirati u BMW iX3. Baterija najveće snage koja se nalazi iznad jedinice e-pogona može pružiti pojačanu snagu za dodatnu dinamiku, npr. pri preticanju. Ukupna snaga sistema je 275 kW.

Sistem gorivnih ćelija pogonskog sklopa za BMW i Hydrogen NEXT stvara do 125 kW (170 KS) električne energije hemijskom reakcijom između vodika i kisika iz vanjskog zraka, što znači da vozilo ne emituje ništa osim vodene pare. Električni pretvarač, smješten ispod gorivne ćelije, prilagođava razinu napona električnog pogonskog sklopa i akumulatora, koji se napaja i energijom stvorenom pri kočenju kao i energijom iz gorivne ćelije. U vozilu se nalazi par tenkova od 700 bara koji zajedno mogu sadržavati šest kilograma vodonika.To garantuje veliki domet bez obzira na vremenske prilike, a dopunjavanje goriva traje samo tri do četiri minute.

Sistem rezervoara sadrži dva spremnika koji po pritiskom od 700 bara mogu akumulirat ukupno 6 kg vodika. Proces dolijevanja goriva traje svega tri do četiri minute.

Jedinica eDrive pete generacije postavljena je za svoj debi u BMW-u iX3 u potpunosti je integrirana u BMW Hydrogen NEXT. Kako bi se osiguralo ispunjavanje tehnoloških zahtijeva do druge polovine ovog desetljeća, BMW Grupa udružuje se sa Toyota Motor Corporation kao dio uspješnog partnerstva koje datira iz 2013. godine. Oba proizvođača udružila su snage kako bi radili na sistemima za pogon gorivnih ćelija i modularnim komponentama za vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama.