Korporacija Kia Motors nedavno je predstavila ‘Plan S’, svoju srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namijenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnost vozila.
Strategija Plan S donosi ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, koji se temelji na fokusiranosti na vozila s motorima na unutrašnje sagorijevanje, na onaj koji u fokus stavlja električna vozila (EV) i pojedincima ili kompanijama prilagođene usluge mobilnosti. Kijine neprestane inovacije i povećanje dobiti će podržati dvokanalni Plan S, koji će se preusmjeriti na električna i autonomna vozila i usluge mobilnosti.
Do 2025. godine 11 EV-ova za 6,6 % globalnog tržišnog udjela 
Do kraja 2025. godine Kia namjerava ponuditi 11 novih potpuno električnih modela. Sa njima bi ovaj brend trebao sebi osigurati 6,6-postotni tržišni udio na globalnom tržištu električnih vozila (bez Kine), dok bi istovremeno 25 % Kijine prodaje predstavljala ekološki prihvatljivija vozila.
Cilj: do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova i milion ekološki prihvatljivijih vozila
Na globalnom tržištu EV-ova, koje bi trebalo masovnije zaživjeti 2026. godine, Kia želi godišnje prodati pola miliona električnih vozila i milion ekološki prihvatljivijih vozila (bez Kine).
Kia će za investicije do 2025. izdvojiti 25 milijardi dolara
Južnokorejski velikan će za svoj Plan S do 2025. ukupno izdvojiti 25 milijardi dolara, što bi mu trebalo omogućiti liderski položaj na području elektrifikacije i diverzifikacije poslovanja.
Cilj kompanije je 2025. imati 6-postotni operativni profit i 10,6 % ROE
Do kraja »petoljetke« Kia želi dostići 6 % operativnog profita i 10,6 % prinosa na kapital (Return On Equity – ROE), čime bi obezbijedila nužni kapital i maksimizirala vrijednost za svoje dioničare.
Kia Motors će s odvažnim promjenama poslovanja postati inovativan brend
Plan S je odvažan i preduzetan plan prelaska na poslovanje budućnosti, koje se temelji na dva stuba: električna vozila i usluge mobilnosti. Plan je da postavi stranke na prvo mjesto te da ponovo ojača inovacije razvojem proizvoda i usluga koje kupcima nude nova iskustva.
S Planom S će se Kia fokusirati na dva strateška cilja: (1) vodeću ulogu kod popularizacije električnih vozila i (2) širenje usluga mobilnosti za električna i autonomna vozila, kao i ulazak na tržište namjenskih vozila (PBV) .
Brz prelazak na električna vozila
Kia će se s prihvatanjem strategije razlikovanja proizvoda (npr. s isključivo električnim modelima) i inovacijama fokusirati na zauzimanje vodećeg položaja na globalnom tržištu električnih vozila.
Kia je u maju 2019. godine postala suvlasnik Rimac Automobili, koji proizvodi sportska električna vozila, a u septembru iste godine i kompanije IONITY specijalizirane za uspostavljanje mreže brzih punionica. Investicija u IONITY ključna je za razvoj Kijine infrastrukture brzih punionica u Evropi i drugdje.