Kia Motors najavila je osjetnu nadgradnju Rija 4. generacije. Unaprijeđeni model donosi
brojne nove funkcije, koje će popraviti njegov položaj u vrlo konkurentskom razredu B. Rio
združuje osvježen dizajn vanjštine i unutrašnjosti sa sigurnosnim i infotainment
tehnologijama ‘velikih vozila’.
Rio je prva Kia s pogonom koji pokreće benzinski blago-hibridni elektro motor (MHEV).
Novi pogon ‘EcoDynamics+’ djeluje u kombinaciji s Kijinim novim ‘Smartstream’ 1.0 T-GDi
motorom s Kijinim 48-voltnim MHEV sistemom koji maksimizira štedljivost s pomoćnim
električnim okretnim momentom i regenerativnim kočenjem. EcoDynamics+ nastao je s ciljem pružanja maksimalne štedljivosti motora s unutrašnjim sagorijevanjem, koji koristi i rekuperira električnu snagu. Sistem nadomješta okretni moment motora snagom kmpaktne 48-voltne litijum-jonske polimerne baterije, a i produžava ‘nedjelovanje’ zahvaljujući novom starterskom generatoru za blage hibride (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG).
MHSG je preko remena povezan do radilice i neprimjetno preklapa između načina ‘motor’
(elektro motor) i ‘generator’. U načinu ‘motor’, tokom ubrzavanja MHSG omogućava dodatnu električnu snagu i tako smanjuje opterećenost motora i smanjuje emisije. Kod smanjivanja brzine MHSG pod određenim uslovima preklapa na način ‘generator’ čime rekuperira energiju s radilice kako bi napunio bateriju.

Rio EcoDynamics+ je i jedan od prvih modela Kia koji će dobiti novi inteligentni ručni mjenjač (iMT – Intelligent Manual Transmission). Sistem kvačila ‘clutch-by-wire’ blagom hibridu (MHEV) omogućava manju potrošnju goriva i niže emisije CO2, dok vozaču još uvijek nudi zabavnu vožnju, karakterističnu za uobičajene ručne mjenjače. Umjesto mehaničke povezanosti iMT kvačilo kontrolira elektronički. Neprimjetno se integrira
sa starterom-generatorom blagog hibrida (MHSG) i gasi motor prije nego Kijin ISG sistem
zaustavi/kreni (Idle Stop & Go) tokom »cruisinga« prije zaustavljanja i tako smanjuje
potrošnju goriva.

Unaprijeđeni Rio dobio je osvježen prednji dio, koji isijava stil i sportski duh. Ostale promjene su pojednostavile oblik vozila i tako kreirale okusan i minimalističan izgled.
Rio je doživio dosta dizajnerskih promjena u 2020. godini. Osvježen dizajn je zadržao
ikoničnu masku (tzv. ‘tigrov nos’), koja je sada nešto uža zbog fokusiranijeg izgleda i slaže
se s nižim i širim prednjim branikom s novim kućištem maglenki. Rio u kabini nudi vizuelne, materijalne i tehnološke modifikacije s kojima je kreirao prijatniji ambijent i nadgradio kvalitet. Glavna „pojačanja“ su novi i veći 8,0-inčni široki ekran i 4,2-
inčni digitalni ekran među mjeračima. Rio sada pruža više mogućnosti prilagođavanja pojedincu, jer je na raspolaganju i novi plavi paket, zavisno od opreme i tržišta.

Prodaja unaprijeđenog Rija u Evropi počinje u trećem kvartalu ove godine (Q3 2020) i to sa
standardnom najdužom evropskom garancijom – 7-godišnjom garancijom na cijelo vozilo (do 150.000 km, prve 3 godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).