U septembru 1990. – samo nekoliko sedmica prije nego što su Istočna i Zapadna Njemačka ponovo postale jedno – Volkswagen je svojim dilerima isporučio prve nove modele T4. Nakon proizvedenih 6,7 miliona modela T1, T2 i T3 sa motorom nazad – nova era VW kombija je započtai lansiranjem T4. Po prvi put u istoriji Bullija prednja osovina postaje pogonska.
Dodatni prostor učinio je paletu svestranijom. Volkswagen je po prvi put kombi ponudio sa dva različita međuosovinska rastojanja. Nova konstrukcija karoserije takođe je omogućila da ponudi pick-up sa niskim tovarnim prostorom, tei modularni koncept vozačke kabine za industrijske nadgradnje. U međuvremenu, sa raznolikom opremom koju čine krevet, sklopivi sto i pojedinačna sjedala u drugom redu, Multivan je posebno pametno iskoristio dodatni prostor u unutrašnjosti. Koncept prednjeg motora takođe je sa sobom donio potpuno novu slobodu za opremanje kultnog kalifornijskog kampera.
30 godina nakon predstavljanja – prvi modeli T4 počašćeni su kao klasična vozila s H registracijskom oznakom. Trenutno su posebno traženi – bez obzira na starost – kalifornijski modeli, specijalne ponude, poput ‘Limited Last Edition’ i V6 verzije. Čini se kao da se T4 kao klasiku može nadati uzbudljivoj budućnosti u kojoj T1, T2 i T3 već uživaju.