“Volite VW K70 – jer on otvara novu VW eru”, bio je to reklamni slogan korišten za predstavljanje Volkswagena K 70 prije 50 godina. Na press konferenciji održanoj u Salzgitteru 20. oktobra 1970., Volkswagen je predstavio novi K 70 i pogon izgrađen za proizvodnju ovog modela. “Novi Volkswagen, drugačiji od svih ostalih do danas – VW K 70”, s vodeno hlađenim motorom i pogonom na prednje točkove, Volkswagen je napravio prijelaz na koncept pogona koji je bio potpuno nov za marku, a kasnije će postići uspjeh s Passatom i Golfom. K70 je imao vrhunsko podvozje s neovisnim ovjesom. Izvanredno dugačak međuosovinski razmak omogućio je posebno prostranu unutrašnjost i pružio vrlo dobro upravljanje. Unatoč svoj udobnosti K70, jedan od glavnih naglaska bio je na aktivnoj i pasivnoj sigurnosti. Značajke kao što su pojačani putnički prostor, zone deformacije sprijeda i straga, spremnik za gorivo straga u zaštićenom području i priprema za sigurnosne pojaseve na svim sjedalima kao standardna značajka postavljaju nove standarde. Dizajn sa svojim jasnim linijama, koji je i danas atraktivan, pokazao se revolucionarnim. Limuzinu je dizajnirao Claus Luthe, jedan od glavnih automobilskih dizajnera tog vremena. Njegov potpis dizajna očit je i na kasnijim Volkswagnovim modelima poput Golfa i Pola.