Stinger GT420

Kijina globalna ponuda modela uključuje luksuzne limuzine, male gradske automobile, baterijska električna vozila, grand tourere visokih performansi i mnogo različitih sportskih terenaca. Kijina evropska ponuda vozačima pruža vozila s nultim ili nižim emisijama, mala gradska vozila i porodicu SUV-ova. Na ostalim tržištima su na raspolaganju vrlo različite mogućnosti. Za bolju predstavu raznolikosti game modela korporacija Kia Motors predstavlja i modele koje nudi širom svijeta.

Stinger GT420
Izvedba GT420, koja je bila unikatna i razvijena u Velikoj Britaniji i napravljena je na osnovi predserijskog Stingera odlično utjelovljava Kijin slogan »snaga iznenađenja« (‘Power to Surprise’). Ovaj zajednički projekt je rezultat saradnje Kia Motors UK i inžinjera Hyundaijevog evropskog tehničnog centra u njemačkom Rüsselsheimu. Preradom motora i šasije Stinger GT420 pruža impresivnih 428 KS i okretni moment od 560 Nm. Model je kao stvoren za trkaću stazu, jer opremljen sa snažnijim kočnicama i sigurnosnim kavezom.

Stinger GT420

K900
Kia K900 je najprestižnija luksuzna limuzina ovog proizvođača. K900 je podigao vrijednost brenda na ključnim tržištima širom svijeta, pogotovo u Koreji, Rusiji, Sjevernoj Americi i na Bliskom istoku. 5,0-litarski V8 GDi  motor – najsnažniji u istoriji Kije – predstavlja vrh ponude kod ove luksuzne limuzine, a tu je i 3,3-litarski T-GDi V6 motor kojeg možemo naći i kod Stingera. Luksuz i sofisticirani dizajnerski elementi vanjštine i unutrašnjosti daju ovom vozilu ozbiljan izgled.

K900
K900

Seltos
Kompaktni SUV, predstavljen 2019. godine, karakterišu prepoznatljivi dizajnerski detalji koji stvaraju utisak suptilnog sportskog stila. Seltos proizvode u dvije fabrike – u Južnoj Koreji (Gwangju) i Indiji (Andhra Pradesh) – odakle ga distribuiraju na brojna tržišta, npr. u Sjevernu i Južnu Ameriku, Rusiju, Indiju i Kinu.

Seltos
Seltos

Ray EV
Model Kia Ray EV je na tržište stigao 2011. godine, prije dolaska električnih modela e-Niro i e-Soul. Radi se o prvom Kijinom i općenito prvom korejskom električnom vozilu koju je bilo raspoloživo samo na domaćem korejskom tržištu. Ray EV je pokretao 50-kilovatni elektro motor s kompaktnim, tada vrlo potentnim litijum-ionskim polimersim baterijskim sklopom kapaciteta16,4 kWh koji mu je omogućavao domet do 138 kilometara s jednim punjenjem. Njegove kompaktne dimenzije su bile idealne za gradski auto i seulske ceste.

Ray EV
Ray EV

Soul GT-Line
Dok je novi Soul u Evropi raspoloživ isključivo kao električni auto dugog dometa i s nultim emisijama drugdje je kupcima dostupan kao model s benzinskim pogonom i opremom GT-Line. Ovaj sportski paket donosi novi dizajn prednjeg i zadnjeg dijela, 18-inčne aluminijske naplatke, jedinstvene bočne pragove i crvene dodatke na prednjem dijelu. Pored toga tuje i sportski podešen ovjes sa 1,6-litarskim turbobenzinskim motorom sa 204 KS, sličan onom koju možemo naći kod izvedbi Ceed GT i ProCeed GT.

SoulGT-Line
SoulGT-Line

U slijedećoj objavi Šta Kia Motors nudi izvan Evrope? – 2 dio: Telluride, Rio Sedan, Mohave, Cadenza / K7, K2700