Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simboliziraju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, s promjenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

Novi logo utjelovljuje Kijinu samouvjerenost i predanost klijentima
Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrijednostima koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručan potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu predanost omogućavanju inspirirajućih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouvjerenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunski kvalitet koji Kia pruža svim svojim klijentima.

“Kijin novi logo predstavlja predanost brenda da postane ikona promjena i inovacija”, rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsjednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. “Automobilska industrija trenutno se suočava s brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno učestvuje i prilagođava se tim promjenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspirišemo klijente kada njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše uposlenike kako bi se mogli uhvatiti u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promjena.”

Kia tokom spektakularnog predstavljanja postavila novi Guinessov rekord s ‘najviše dronova koji istovremeno izvode vatromet’
Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog šou-a na nebu iznad korejskog grada Incheon. Čak 303 dronova ispalilo je na stotine vatrometa u sinhroniziranom umjetničkom nastupu kako bi proslavili Kijin novi početak. Time su postavili novi Guinnessov svjetski rekord s ‘najviše bespilotnih letjelica koje su istovremeno izvele vatromet’.

Kia ubuduće s novim sloganom
Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspiriše) koji će zamijeniti dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja).

Nova strategija brenda biće predstavljena 15. januara
Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvata namjenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia biće predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održati 15. januara, a koji će biti emitovan na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa slijedi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Zbog toga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovu potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.