Iako se snijeg i dalje predviđa za neka područja, malo je vjerovatno da će dugo ostati na zemlji. Odmrzavanje snijega, u mnogim regijama, povećat će rizik od poplave, i pojave  “lokvi” – stajaće vode na cesti . Kada vozite u ovim uslovima, dubina profila na gumi je presudna kako bi se osiguralo da vozilo ostane u kontaktu s cestom.

Kada na cesti postoji značajna količina stajaće voda, najveći rizik predstavlja ‘akvaplaning’. Poznat i kao „hidroplaning“, akvaplaning nastaje kada se sloj vode nakupi između guma na vozila i površine ceste. Kada se to dogodi, gume nisu u efektivnom kontaktu s cestom, pa bilo kakav pokušaj vozača da upravlja, koči ili ubrzava postaje neučinkovit – drugim riječima, vozač nema kontrolu nad automobilom.

Znakovi koji mogu upozoriti vozača na akvaplaning u vozilu uključuju pojačani zvuk motora bez promjene brzine, kada upravljanje postaje “lagano i ne reagira” i osjećaj kako zadnji kraj automobila lebdi s jedne na drugu stranu – poznat kao “riblji rep”. Istraživanje  TyreSafe-a pokazalo je da je 80% vozača svjesno fenomena akvaplaninga, međutim, zabrinjavajući broj ne zna šta učiniti ako ga doživi u vožnji. U stvari, više od polovine sugeriralo je akcije koje bi pogoršale situaciju. Ako se vozači zateknu u akvaplaningu, trebali bi lagano podići nogu s papučice gasa i dopustiti da se brzina vozila prirodno smanji. To će gumama omogućiti ponovni kontakt sa cestom. Da bi izbjegli takve situacije, vozači bi ako ima puno vode koja stoji na cesti, prvenstveno trebali smanjiti brzinu a u koloni povećati i razmak između vozila.

Međutim, kako biste smanjili rizik, neophodno je provjeriti gume kako biste bili sigurni da sve imaju odgovarajuću dubinu profila. Najmanja minimalna zakonska granica je od 1,6 mm. Gazeći sloj putem kanala – profila čisti vodu između površine ceste i gume, te što je profil na gaznom sloju niži, to manje vode može se očistiti, čime se povećavaju šanse za akvaplaning.

Minimalna dubina profila gume (bilo koje gume) je zakonom određena na 1,6 milimetara. Dakle za i zimsku gumu vrijedi uvijek 1,6 mm kao najmanja dubina profila, a za ljetnu isto, osim kada se smatra zimskom opremom, onda mora imati najmanje 4 milimetara dubok profil plus lanci za snijeg u vozilu i prema potrebi na gumama.