Mercedes je ovih dana odlučio zvanično predstaviti izgled kabine nadolazeće električne limuzine EQS. Na prvi pogled dominira MBUX Hyperscreen širine 1,41 metara koji se proteže od stuba do stuba. MBUX Hyperscreen praktično se sastoji od tri manja ekrana. Prvi je onaj vozačev s dijagonalom od 12,3 inča, nakon toga tu je OLED središnji zaslon od 17,7 inča i suvozačev OLED zaslon od 12,3 inča. Ekrani iako nisu spojeni unutar kabine se pojavljuju kao jedna vizuelna jedinica. Ispod površine Hyperscreena smješteno je ukupno 12 aktuatora koji pokrivaju svaki djelić ekrana osjetljivih na dodir. Kada prstom dodirnete određena mjesta na ekranima oni stvaraju vibracije, a kada se ekrani ne koriste oni prikazuju različite pozadine koje su usklađene s ambijentalnom rasvjetom u kabini.
S novim EQS-om stže posljednju generacija MBUX softvera uz kojeg dolazi digitalni asistent. Sistem koristi umjetnu inteligenciju (AI) koja nudi čitav niz značajki poput pokretanja specifičnog ambijentalnog osvjetljenja i animacija na zaslonu na temelju vašeg raspoloženja. EQS je opremljen kamerama za prepoznavanje lica koje se koriste za širok raspon funkcija pomoći i udobnosti. To uključuje biometrijsku provjeru autentičnosti, upozorenje na umor i podešavanje vanjskih ogledala u unaprijed zadati položaj. Također se u standardnoj opremi nalazi i skener otiska prsta za provjeru identiteta vozača. Ali EQS nije samo automobil koji privlači (gotovo) sva ljudska čula. Kao izuzetno inteligentno vozilo ima i svoja čula. Ovisno o opremi, oko 350 senzora različitih vrsta koriste se u svim dijelovima automobila. Oni mjere razdaljine, brzine i ubrzanja, uslove osvjetljenja, padavine i temperature, zauzetost sjedala kao i kretanje vozačevih kapaka ili jezik putnika. Ovo bogatstvo informacija obrađuju upravljačke jedinice koje, upravljane algoritmima, donose odluke brzinom munje. Novi EQS može proširiti svoje mogućnosti na osnovu novih iskustava, jer je izuzetno sposoban za učenje zahvaljujući umjetnoj inteligenciji (AI).
Mercedesova električna limuzina EQS također ima poseban program “Power Nap” koji se koristi prilikom odmora, a koji ima tri faze. U prvoj fazi rada vozačevo sjedalo pomiče u položaj za odmor, zatvarajući bočne prozore i rolete, aktivirajući ionizaciju svježeg i recirkulirajućeg zraka i prilagođavajući ambijentalno osvjetljenje u skladu s tim. Umirujući zvukovi i prikaz zvjezdanog neba na središnjem zaslonu podržavaju uspavljivanje. Buđenje je popraćeno ugodnim zvukom, prikladnim mirisom, kao i kratko aktivnom, suptilnom masažom i ventilacijom sjedala.