Maseratijev trkački debi desio se tačno prije 95 godina; 25. aprila 1926., kada je prvi trkaći automobil koji je nosio Trozubac na poklopcu motora, Tipo26 s Alfierijem Maseratijem za volanom, osvojio klasu od 1.500 ccm na Targa Floriou . 28 godina kasnije, 17. januara 1954. godine, Maserati je debitirao u F1 i ušao u vrh svjetskog moto sporta sa 250F koji je vozio Juan Manuel Fangio. Povezanost sa trkačkim svijetom nadahnuli su novo izdanje F Tributo Special Edition, F za Fangia, vozača koji je svoj pečat ostavio na eri. Tributo, u jasan omaž slavnim pobjedama iz prošlosti.

Maserati_FTributo_Levante

Specijalna serija dostupna je na Ghibliju i Levanteu u dvije ekskluzivne boje – Rosso Tributo i Azzurro Tributo – i dočarava Maseratijev drski duh.  Crvena je boja talijanskog auto-sporta, a Maseratiji su se u istoriji uvijek trkao u lakovima ove nijanse. S druge strane, jarka, živopisna plava boja Azzurro Tributo podsjeća nas da je plava jedna od boja grada Modene, istorijskog doma Marke. Da bi upotpunio vanjski izgled, Levante F Tributo opremljen je točkovima Anteo 21 ”u crnoj boji i Ghibli F Tributo sa točkovima Titano 21” u sjajnoj crnoj boji. Na luku točkova nalazi se posebna značka u sjajnoj crnoj boji, a na stubu logotip trozupca u boji karoserije. Konačno, nijanse vanjskih detalja odražavaju se na unutrašnjosti crvenim ili žutim šavovima u kombinaciji s crnom kožom „Pieno Fiore“.

Maserati_FTributo_Ghibli