Iako još nisu uspostavljeni svi preduslovi da bi se kupcima BMW grupe moglo ponuditi vozilo s vodikom, u vozilima na vodik vidi se visok potencijal za povećanja e-mobilnosti , koji može igrati važnu ulogu i dugoročno postati druga opcija. Poput električnih vozila, i vozila na vodonik imaju električni pogon. Međutim, energiju koja im je potrebna ne dobijaju iz visokonaponskih baterija, već umjesto toga, proizvode je iz vodika direktno na vozilu.

Sistem gorivih ćelija BMW-a i Hydrogen NEXT

Sistem gorivih ćelija koji se kontinuirano napajaju vodonikom iz CFRP spremnika, generiraju do 125 kW električne energije za elektromotor na zadnjoj osovini. Temeljni mehanizam je kemijska reakcija između vodika i kisika, čiji je jedini proizvod voda. Dva rezervoara od 700 bara, koji zajedno sadrže šest kilograma vodonika, garantuju velike domete u svim vremenskim uslovima – a punjenja rezervoara traje samo tri do četiri minute. Elektromotor BMW i Hydrogen NEXT visoko je integrirani električni pogon pete generacije koji je prvi put korišten u BMW-u iX3. Visokonaponska baterija, koja se nalazi iznad električnog pogona, služi kao kompenzator snage i pruža dodatnu dinamiku pri ubrzavanju. Snaga pogonskog sistema iznosi ukupno 275 kW (374 KS).

Druga generacija BMW i Hydrogen NEXT u malim serijama s kraja 2022. godine

Vodikovodična električna vozila proizvode potrebnu električnu energiju direktno na vozilu iz vodonika i nude nekoliko prednosti. Najprikladniji su za kupce koji često voze na velike udaljenosti, kojima je potrebna visoka razina fleksibilnosti ili koji nemaju redovan pristup infrastrukturi za električno punjenje. Punjenje gorivom traje samo nekoliko minuta, slično uobičajenim gorivima. BMW i Hydrogen NEXT, BMW Group će pilotirati malu seriju zasnovanu na trenutnom BMW-u X5 od 2022. godine, koji je opremljen električnim pogonom na vodonične ćelije i tako emitira samo vodenu paru. BMW Group koristi svoje iskustvo iz pete generacije električnih pogona za razvoj vozila.