Gorivo koje kupujemo na pumpama i koristimo u standardnim automobilima, dobija se procesom destilacije nafte. U takvo gorivo dodaju se određeni aditivi i vrši se neka osnovna obrada goriva.

Kada je u pitanju gorivo za trke, stvar je totalno drugačija. Benzin za trke djelimično se stvara u laboratoriji gdje se mijenja i njegova molekularna struktura. Prilikom stvaranja trkačkog benzina utiče se na molekule ugljika u benzinu. Nakon tretmana molekulske strukture takvom se benzinu dodaju još razni specijalni aditivi i gorivo prolazi kroz dodatne faze prečišćavanja, i prilagođava tipu motora koje odgovaraju karakteristikama tog agregata. Za proizvođači goriva ključni je problem ‘detonacija’. Detonacija je nekontrolirana eksplozija unutar cilindra koja ne samo da smanjuje performanse, nego može uzrokovati i udare koji oštećuju motor. Turbo motori mnogo su podložniji ovoj pojavi jer imaju veći kompresijski omjer i vrte se na manje okretaja. Iako proizvođači goriva mogu kontrolirati rizik detonacije povećavajući oktanski broj, ključna je ravnoteža jer najveća snaga ne dolazi nužno s najvećim oktanskim brojem. Zbog dužeg vremenskog perioda i komplikovane procedure dobijanja goriva, trkačko gorivo je znatno skuplje u odnosnu na obično gorivo. Cijena za litar ovakvog goriva kreće se od 6 – 15 eura za litar.

Na ovom linku detaljnije o karakteristikama i cijenama goriva u Velikoj Britaniji