Danas Rimac Automobili najavljuje još jednu važnu prekretnicu u svojoj istoriji, kojom se kombinuje snaga sa kultnom automobilskom markom Bugatti Automobiles, kako bi stvorio novu automobilsku i tehnološku snagu.
Za samo 10 godina, Rimac Automobili je napredovao od garaže i jednog čovjeka, do najave nove kompanije s jednom od najpoznatijih svjetskih marki automobila koja će stvoriti Bugatti Rimac doo (na engleskom – LLC). U industriji koja se razvija sve većom brzinom, fleksibilnost, inovacije i održivost ostaju u samoj srži poslovanja Rimaca. Hrvatska marka dokazala je da ne samo da može ići u korak, već biti i pokretač, postavljajući performanse i tehnološku mjerilo drugima. Objedinjavanje Rimacove tehničke stručnosti i vitkog poslovanja sa Bugattijevim 110-godišnjim nasljeđem dizajnerskog i inženjerskog potencijala predstavlja spoj vodećih automobilskih umova.
Kao dio dogovora, novoosnovana Rimac grupa bit će glavni dioničar s 55% udjela. Mate Rimac zadržat će svoj izvorni udio u Rimac grupi od 37%, Porsche od 24%, Hyundai Motor Group od 12% i ostali investitori od 27%. Razvoj, proizvodnja i isporuka baterijskih sistema, pogonskih sklopova i ostalih EV komponenata po kojima je Rimac poznat i imaju povjerenje mnogih proizvođača automobila bit će odvojeni u novi entitet – Rimac Technology, koji će u stopostotnom vlasništvu Rimac Grupe. Rimac Technology ostat će neovisna kompanija koja radi sa mnogim svjetskim proizvođačima automobila.
Mate Rimac vodit će novu kompaniju. Kao izvršni direktor Rimac Grupe, vodit će Bugatti Rimac i novi odjel Rimac Technology. Bugatti i Rimac nastavit će kao zasebni brendovi, zadržavajući postojeće proizvodne pogone i kanale distribucije. Bugatti Rimac predstavlja kompaniju koja će razvijati budućnost i Bugattija i Rimac vozila, udružujući resurse i stručnost u istraživanju i razvoju, proizvodnji i drugim oblastima.
Rimac grupa će nastaviti s inovacijama, stvarajući kako vlastite hiper automobile, tako i razvijajući sisteme i tehnologije za mnoge svjetske OEM proizvođače. Takva inovativna tehnologija takođe se može primeniti u budućim modelima Bugatti i Rimac.
Obje marke i dalje će raditi samostalno, s tim da će Rimac Automobili zadržati svoje trenutne prostorije na periferiji Zagreba, Hrvatska, a proizvodnja Bugattija nastavlja se u Molsheimu u Francuskoj.