Proteklog vikenda, na Goodwood Festivalu brzine,  iako je Lotus Emira bila glavna zvijezda, još jedna “mašina za performanse” privlačila je puno pažnje. Riječ je o biciklu Hope / Lotus – koji je dijelom razvio Lotus Engineering, a stvoren je kako bi pomogao biciklističkom timu Velike Britanije da osvoji medalje.  Lotus Engineering je objavio film o svom sudjelovanju u tom projektu. Tri člana tima objašnjavaju zašto se inovativni dizajn prednjeg dijela bicikla toliko razlikuje od svega što je već viđeno u svijetu biciklizma na stazi. Jedan od trojice je Richard Hill, glavni aerodinamičar u Lotusu, koji je vodio razvojne radove na aerodinamičnim performansama bicikla. Komentirao je: „Mislim da je prednost koju Lotus donosi dizajnu bicikla u tome što nismo dizajneri bicikala. Nismo zaokupljeni tom industrijom, pa stvari gledamo s vrlo purističkog stajališta. To je način na koji je Lotus uvijek pristupio svakom projektu za bilo kojeg vanjskog klijenta. ”

Pionirski dizajn zasnovan je na optimizaciji aerodinamike bicikla i vozača zajedno, a ne samostalno. Razvijen je širi položaj nego što je uobičajeno,što znači da su ruke direktno ispred koljena vozača, pomažući zraku da struji oko vozača. Sjedalo ostaje na stražnjem dijelu bicikla, također šire nego na bilo kojem drugom biciklu na stazi, pomaže u ponovnom postavljanju tog zraka kako bi se stvorio najbolji mogući profil za bicikl i vozača u kombinaciji.

Lotus je takođe pomogao da se razviju dva dizajna laganih upravljača za sprint i “potjera” trke. U srcu ovih komponenti su titan i aluminijum, 3D otisnuti, kao i ugljenična vlakna. Inovativni dizajn i napredni materijali čine vilice i poluge vrlo laganima, a poboljšana je i krutost prednjeg dijela kako bi se povećalo samopouzdanje vozača. Bicikl je pravi Lotus u svakom pogledu – optimizirana aerodinamika, mala težina, napredni materijali i izuzetno rukovanje. Lotus je na projektu radio sa kompanijom Hope Technology, koja je isporučila okvir i točkove bicikla, i inženjerskim partnerom Renishawom.