S konceptnim automobilom Valhalla koji je u stvarnost uveden kao izvanredan hibridni superautomobil sa srednjim motorom, transformacijsko putovanje Aston Martina ide velikim korakom naprijed 

Predvođen izvršnim direktorom Aston Martina, Tobiasom Moersom, Valhalla je najnoviji i najznačajniji proizvod dosadašnje strategije brenda Project Horizon; automobil koji će proširiti portfelj modela tako da odražava prisustvo Aston Martina u Formuli 1. Pritom postavlja najbolje standarde performansi, dinamike i užitka u vožnji i pokreće prijelaz s unutarnjeg sagorijevanja na hibridne i potpuno električne pogonske agregate. Izgrađena sa šasijom, aerodinamičnom i elektroničkom stručnošću oblikovanom u Formuli 1, i vrhunskom tehnologijom hibridnog pogonskog sistema u svom srcu, Valhalla je zastrašujući tehnološki izlog. Ipak, daleko od toga da je vozača izbacio iz kruga. Valhallin jedini fokus je utapanje u novu vrstu doživljaja vožnje superautomobila. Onaj koji donosi neviđeno uzbuđenje, užitak i angažman vozača na vrh sektora super automobila.

U srcu Valhalle kuca njegov potpuno novi PHEV pogonski sklop koji ima tri motora; najvažniji od njih je straga postavljeni 4.0-litarski twin-turbo V8 motor. Najnapredniji, najbrži V8 motor sa najboljim performansama ikad ugrađen u Aston Martin, koji pri  7200 o / min i razvija 750 KS, te šalje pogon isključivo na zadnju osovinu. Izduvni sistem sa aktivnim zaklopkama za prilagodljivi i autentični zvuk Aston Martina, takođe ima i izlazne izduvne cijevi za maksimalizaciju vizualne i zvučne drame.

 

Dopuna ovog novog V8 motora je hibridni sistem baterija od 150 kW / 400 V koji koristi par E-motora; jedan postavljen na prednju osovinu, a drugi na zadnju osovinu. Električni sistem doprinosi dodatnih 204PS za ukupnu izlaznu snagu od 950PS. Kada se vozi u EV načinu rada, snaga baterije usmjerena je isključivo na prednju osovinu. U ostalim načinima vožnje snaga baterije podijeljena je na prednju i stražnju osovinu, postotak koji se šalje na svaku osovinu neprestano varira u skladu sa zahtjevima vožnje. U određenim situacijama, 100% snage baterije može se poslati na zadnju osovinu.

Ekskluzivno dizajniran i napravljen za Aston Martin, novi 8-stepeni DCT mjenjač sa menjačem “vesla” komandama, razvijen je posebno za hibridno doba. Uz e-rikverc (koji koristi PHEV-ove električne motore), menjač ima i elektronski diferencijal s ograničenim proklizavanjem (E-Diff) koji na zadnjoj osovini pruža maksimalnu vuču i okretnost u upravljanju. Valhalla, luksuzni brend prve serije, bit će dostupan i s lijevim i s desnim volanom, proširujući svoju privlačnost na međunarodna tržišta.