Otkako je mali model Citigo ukinut, Fabia postaje ulaznica u svijet Škode. Četvrta generacija malog automobila povećala je svoju dužinu za impresivnih 111 mm i tako je sada daleko od stvarnog segmenta. Sada, duga 4,11 metra, Fabia Škoda ostavlja dojam igrača u višoj klasi kompaktnih vozila. To se takođe odnosi na dodatnu širinu (1780 mm, + 48 mm) i 94 mm duži međuosovinski razmak (2564 mm). Sve to osigurava da u novoj Fabiji stvari postanu osjetno prozračnije nego u prethodnici.
Prtljažni prostor sada mjeri od 380 do 1190 l, u zavisnosti od toga je li stražnja klupa položena. Samo za poređenje da spomenemo kako novi Golf ima prtljažnik od 381 l. Dnevna LED svjetla dolazit će standardno za sve modele, ‘full LED’ diode dostupne su i za prednja i za stražnja svjetla, dok se svjetla koja prate zavoj mogu doplatiti.
U novoj Fabiji nećete naići ni na dizele ni na hibride. Dakle, kupcima će se nuditi osnovni jednolitreni trocilindarski benzinski motor sa 65 i 80 KS. Slijedi poznati trocilindarski motor zapremine jedne litre koji uz turbo punjač razvija 95 ili 110 KS. Na kraju ponude tu je 1.5 TSI motor sa 150 KS. Početni motori bit će upareni s ručnim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, dok će od TSI motora s 95 KS kupci birati između šeststupanjskog ručnog ili sedamstupanjskog DSG mjenjača. U najsnažnijoj varijanti DSG je jedina opcija.