Najnovija generacija New Trafic Passenger nadograđuje snage svojih prethodnika kako bi velikim porodicama i profesionalcima za prevoz putnika pružila još više profinjenosti, prostora i povezanosti. Sa dinamičnim novim izgledom, potpuno redizajniranom unutrašnjošću i najnovijom tehnologijom u pogledu info-zabave i sistema pomoći vozaču, New Trafic Passenger predstavlja potpuno moderan i udoban način za prevoz do devet osoba i veliku količinu prtljage. Novi Trafic Passenger nudi kupcima izbor poslovnih i sportskih specifikacija, pri čemu oba nivoa opreme imaju koristi od izdašne opreme. Osjećaj sličan automobilu dodatno je poboljšan dostupnošću izbora glatkih i efikasnih motora, koji svi imaju funkciju Stop & Start i upareni su ili sa šest-brzinskim ručnim mjenjačem ili sa šest-brzinskim EDC automatskim mjenjačem sa dvostrukom spojkom.

EKSTERIJER Mnoštvo promjena osiguralo je da se Novi Trafic Passenger može pohvaliti samopouzdanim i dinamičnim izgledom s većim prisustvom na cesti i osjećajem robusnih sposobnosti, upotpunjenih premium detaljima i dizajnom sličnijim automobilu. To je postignuto potpuno redizajniranim prednjim dijelom koji sadrži novi vodoravni poklopac motora i vertikalnu rešetku, s elegantnijim odbojnicima i novom LED rasvjetom koja karakterizira prepoznatljiv potpis dnevnog svjetla u obliku slova C, što označava njegovu povezanost s najnovijim Renaultovim putničkim vozilima. Hromirani umetci na svjetlosnim jedinicama i elementima rešetke zaokružuju upečatljiv novi prednji kraj. Novi dizajn točkova od lakih legura od 17 inča daje osvježeni i vrhunski izgled. Zatamnjena stakla i dodatni elementi kodirani bojom dovršavaju premijum završni izgled, dodatno poboljšan izborom od sedam završnih boja, uključujući upečatljivu novu metalik opciju Carmin Red. Pod utjecajem Renaultove ponude putničkih automobila, sofisticirana nova unutrašnjost pruža atraktivno i ugodno okruženje za sve putnike, sa privlačnim detaljima, kvalitetnim materijalima i pametnim praktičnim dodirima. Novi horizontalni detalj obloge pruža veći osjećaj širine i prostora kabini, što je dopunjeno novim dizajnom upravljača i ručice mjenjača, kontrolama grijanja ukrašenim kromiranim detaljima i elegantnim, kohezivnim cjelokupnim dizajnom koji je lak za rukovanje i više user-friendly za interakciju. Vidljivost sa vozačevog sjedišta poboljšana je s 30 posto većim retrovizorima na vratima koji se električno preklapaju s integriranim bočnim pokazivačima, dok pogledu pomaže visok položaj u vožnji, a mnoštvo sigurnosnih sistema i sistema za pomoć vozaču čine vožnju jednostavnom i sigurnom. Unutrašnjost i dalje stavlja naglasak na praktičnost i prostor, s još više prostora za odlaganje nego ranije – do 84 litre u celoj kabini – dok veliki prtljažnik nudi do 1.800 litara prtljage. To može narasti do 5.7m 3 kada je 2 nd i 3 treće uklanjaju reda sjedala. Kupci imaju izbora modela kratkog ili dugog međuosovinskog razmaka, takoda novi Trafic Passenger odgovara svim potrebama, a potonji ima još veću količinu prostora za prtljagu iza tri reda sjedala, s dužinom tereta do 1.136 mm i maksimalna utovarna širina 1.662 mm.

MOTORI
Novi Trafic Passenger pokreće jedna od tri verzije Renaultovog glatkog i efikasnog 2,0-litarskog plavog dCi dizel motora, dostupnog u oblicima dCi 110, dCi 150 i dCi 170. Sve verzije imaju pogon na prednje točkove i sadrže najnoviju Stop & Start funkciju koja štedi gorivo, što doprinosi usklađivanju novog putničkog vozila sa najstrožim Euro 6D propisima o emisijama. DCi 110 – standardno ugrađen u sve modele sa šestostepenim ručnim menjačem – proizvodi 110 konjskih snaga i 320 Nm obrtnog momenta, vraćajući se do 39,8 megafona u minuti i emitirajući samo 186 g / km CO 2 . Ovaj motor dostupan je u poslovnim i sportskim specifikacijama. Takođe dostupna u oba nivoa opreme, varijanta dCi 150 dostupna je sa šestostepenim ručnim ili šestostepenim EDC automatskim menjačima sa dvostrukom spojkom. Najsnažniji dCi 170 motor dostupan je isključivo s EDC automatskim mjenjačem koji se lagano mijenja, proizvodeći 170 konjskih snaga i 380 Nm obrtnog momenta za performanse bez napora.