Bahrain Raid Xtreme (BRX) redizajnirao je Prodrive Hunter kako bi zadovoljio nove propise T1+ koje je nedavno objavila FIA. Novi propisi uvedeni su kako bi se uravnotežile performanse automobila s pogonom na četiri i dva kotača u klasi T1.

Hunter će raditi na većim gumama, s povećanim hodom ovjesa i širim tragom. Gume od 37 inča na felnama od 17 inča, zamjenjuju trenutne gume od 32 inča na naplacima od 16 inča, pri čemu je hod ovjesa povećan sa 280 mm na 350 mm, a širina karoserije povećana je sa 2 m na 2,3 m. Ove promjene su zahtijevale neke značajne promjene u pogonu Huntera kako kod ovjesa tako i na i karoseriji. Geometrija ovjesa rekonfigurirana je s dužim polugama i amortizerima, a u kotačima od 17” nalaze se veće kočnice. Veći radijus pneumatika povećava opterećenje u pogonskom sistemu, pa su pogonske osovine, klipnjača i diferencijali modificirani. Šira trag također je značila da je gotovo polovina karoserije redizajnirana s Callumovim restilingom Huntera kako bi odgovarao novim propisima, zadržavajući isti prepoznatljiv izgled.

BRX se posljednji put takmičio sa automobilom T1 u Baja Aragonu prošle sedmice, gdje je Hunter pokazao svoj tempo postavljajući najbrže vrijeme na osam od 11 sektora relija. Prvi Hunter T1+ automobil trenutno se proizvodi u sjedištu kompanije Prodrive u Velikoj Britaniji, a prvi put će se pojaviti u srptembru. Novi automobil bit će dostupan je kupcima za takmičenje na FIA Cross Country događajima, Bajas i na Dakaru 2022. godine.