S ciljem pobjede nad Ferrarijem i osvajanja Le Mana, 1963. godine Ford je započeo razvoj vlastitog trkaćeg automobila. Manje od godinu dana kasnije otkriven je prototip Forda GT (šasija GT/101) na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku 1964. godine. Proizvedeno je pet GT prototipova. I to su prvi Fordovi modeli koji su koristili aerodinamičku analizu za optimizaciju performansi pri velikim brzinama. Šasije GT/101 i GT/102 ukinute su nakon sudara u Le Mansu i Monzi, ali je to testiranje bilo ključno za značajna poboljšanja GT/103, GT/104 i GT/105. Od pet izgrađenih prototipova Ford GT-a, jedina je šasija GT/105 koja je preživjela.

1964 FordGT Prototype 101

Ograničeno izdanje u čast pet originalnih GT prototipova
Superautomobil Ford GT ‘64 Prototype Heritage Edition nosi bijelu boju Wimbledona sa grafikom Antimatter Blue, uključujući trostruku trkačku prugu iznad krova. Istaknute su komponente od karbonskih vlakana, uključujući 20-inčne naplatke od karbonskih vlakana obojene plavom bojom Antimaterija.  Ford GT, krase još i prednji razdjelnik od ugljičnih vlakana, bočni pragovi, ručice ogledala, rešetke motora i stražnji difuzor završen. Srebrene Brembo  čeljusti kočnica, lakirane su sa crnom grafikom plus crne matice koje dodatno moderniziraju estetiku.

2022 FordGT ’64 Heritage Edition

Karbonska vlakna također se unose u kabinu, na pragovima vrata su karbonska vlakna, potom na donjim A-stupovima i konzolom, zajedno s mat registrima. Sedišta od karbonskih vlakana obložena plavom alkantarom imaju srebrne šavove, dok je u površine za sjedenje i u naslonima za glavu utisnuti GT logo. Instrument tabla je umotana u ebanovina kožu i plavu alkantaru, a upravljač je završen u ebanovine alkantari sa crnim šavovima.

 

Ford GT 2022. dostupan je za naručivanje odobrenim kupcima Forda GT, a planirano je da proizvodnja počne u januaru.