Više od 210 godina PEUGEOT ide u korak s vremenom, predviđajući promjene u ponašanju kupaca i otvarajući put novim rješenjima za mobilnost. Kao vrhunski tehnološki poligon, motosport daje PEUGEOT-u savršenu priliku da u potpunosti razvije svoje inovativne sposobnosti: PEUGEOT 9X8, novi Hypercar marke predstavljen je početkom ljeta i uskoro će se takmičiti na Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti 24. Sati Le Mana. Prije trideset godina, 1991. godine, upravo je PEUGEOT 905 sadržao pionirski duh i vrijednosti marke – izvrsnost, privlačnost i emocije – koji su mu omogućili da izdrži sve revolucije u posljednja dva stoljeća – industrijska, tehnološka, ​​politička, društvena, digitalni i sada ekološka. Sve je to dio PEUGEOT-ovog DNK.

PEUGEOT-ova velika avantura u Le Mansu i utrkama u izdržljivosti započela je početkom 1990-ih, kada se PEUGEOT vratio u krug Sarthe kao službeni tim. PEUGEOT je sa 905 ušao na Svjetsko prvenstvo u sportskim automobilima (WSC, poznato i kao Svjetsko prvenstvo u izdržljivosti) i nastavio sa učešćem u 24 sata Le Mana.

Izdržljivost s PEUGEOT -om 905
Marka je jasno pokazala svoj cilj osvajanja legendarnih 24 sata Le Mana s 905. Razvojni program za ovaj prototip PEUGEOT pokrenut je u decembru 1988. Predstavljen u febtuaru1990. Automobil je napravljen na šasiji od karbonskih vlakana, dizajniranoj u suradnji s Dassaultom, pokretao ga je 3,5-litarski V10 motor sa 650 KS, četrdeset ventila, vrlo blizu standardima Formule 1. Bio je to veliki uspjeh između 1990. i 1993. godine. Sa modelom 905, PEUGEOT se takmičio sa proizvođačima automobila posebno Porscheom i Jaguarom, te nadolazećim izazivačima poput Toyote i Mazde.

PEUGEOT 905

1992. godina bila je značajna za PEUGEOT, sa dva cilja: titulom svjetskog prvaka proizvođača i pobjedom u 24 sata Le Mana. U automobil su napravljene neke velike promjene za 24 sata Le Mana: prednje krilo je uklonjeno, zadnje krilo postavljeno, a lamele prednjih krila su nestale. PEUGEOT-ov tim postigao je fantastične rezultate tokom cijele sezone 1992. (2. u Monzi, 1. i 3. u Le Mansu, 1. i 2. u Doningtonu, 1. i 3. u Suzuki, 1., 2. i 5. u Magny-Coursu). To im je omogućilo da osvoje titulu svjetskog prvaka konstruktora 1992. godine. 1993. godine brend PEUGEOT osvojio je 1., 2. i 3. mjesto na postolju na 24 sata Le Mana sa svoja tri PEUGEOT-a 905 – što je najveće priznanje za marku i njene timove. Izvrsnost ove tehnologije bila je na vrhuncu i brend je odlučio odustati nakon ovog istoriskog rezultata.

2021: Inovacije i tehnički izazovi za PEUGEOT 9X8 Nakon 905, zatim 908 (2007-2011), PEUGEOT se snažno vraća trkama izdržljivosti sa PEUGEOTOM 9X8. Inženjeri PEUGEOT SPORT-a i dizajneri bili su inspirirani novim propisima Hypercar-a, novom vrhunskom klasom trka izdržljivosti. Dok su se drugi odlučili pridržavati novih propisa na konzervativniji način, timovi PEUGEOT-a preferiraju hrabrost i inovativnost. Što se tiče motora, PEUGEOT je postao hibridni, kombinirajući V6 benzinski Biturbo od 500 kW (680 KS) koji pokreće zadnje točkove i električni motor/generator od 200 kW (270 KS) koji pokreće prednje točkove. Uredba postavlja jasna ograničenja u radu sistema, što omogućava vožnju hibridnih automobila sa pogonom na sva četiri točka. On definira prag za prijenos energije na prednje točkovei propisuje da ukupna prosječna izlazna snaga pogonskog sklopa ne može premašiti 500 kW (680 KS). Hibridna tehnologija je stoga i prednost, jer otvara mogućnost pogona na sve točkove, ali i veliki tehnički izazov, s obzirom na složenost upravljanja pogonom. Upravo na tome radi marka PEUGEOT. Posvećen je ubrzanoj elektrifikaciji svog asortimana i željan je generiranja ambicioznog tehničkog razvoja i velike pobjede u konkurenciji.

PEUGEOT 9X8

Motor PEUGEOT HYBRID4 500kW pogon (pogon na sva četiri kotača) Zadnja osovina: 2,6-litarski benzinski motor sa dvostrukim turbopunjačem i 500 kW (680 KS) + dvostepeni mjenjač sa sedam brzina. Prednja osovina: elektromotor/generator + mjenjač 200 kW (270 KS). Baterija velike gustoće, 900 volti zajedno sa PEUGEOT SPORT-om, TotalEnergies / Saft.

Od 905 do 9X8  Novi Hypercar takođe ima novo ime: 9X8. Broj ‘9’ nastavlja obrazac imenovanja vozila ekstremne marke, kao što su PEUGEOT 905 (1990-1993) i 908 (2007-2011), dvije od poznatih proizvođača mašina za izdržljivost. X se odnosi na pogon na sve kotače i hibridne tehnologije korištene u novom PEUGEOT Hypercar-u, koji proširuje strategiju elektrifikacije brenda. 8 je znak svih novih PEUGEOT -ovih automobila: 208, 2008, 308, 3008, 5008 i naravno PEUGEOT 508, koji je razvio isti tim inženjera i dizajnera kao Hypercar, kako bi postao prvi model koji je nosio PEUGEOT SPORT INŽENJERIRANA etiketa. Kao i 508 PEUGEOT SPORT INŽENJERING, PEUGEOT 9X8 je dio PEUGEOT-ove Neo-Performance strategije. Bliska saradnja između inženjerskog tima PEUGEOT SPORT-a i dizajnerskog tima PEUGEOT-a bila je od vitalne važnosti za stvaranje 9X8.