Ove godine obilježava se deset godina od rekordne trke Škode UK u Bonnevilleu, SAD. Kako bi obilježili ovu priliku, ŠKODA UK dovršila je restauraciju Octavie vRS iz 2011. godine, vraćajući je istim specifikacijama koje su dovršile posljednju vožnju iz  Bonneville Salt Flats-u poznatom kao i Bonneville Speedway. Tada je posebno pripremljena Škoda Octavia vRS, koja je isporučivalae 600 KS i koju je vozio novinar Richard Meaden, službeno postala najbrži 2,0-litarski proizvodni automobil s prisilnom indukcijom.

Iako je Octavia iz 2011. godine ‘Salt spec’ postala prva ŠKODA koja je postigla službeni kopneni rekord brzine, (nadmašivši prethodni najbolji rezultat za više od 11 sekundi) prvobitni cilj britanskog tima ŠKODA bio je probiti barijeru od 200 mph.Nakon što je automobil provjeren u ranim trkama, tim je shvatio da bi postojeći rekord mogao biti oboriv. Rekordna vožnja Octavie vRS sastojala se od dva službena sprinta poznate Bonneville staze od pet milja: prvog od 225.513 mph u četvrtak 18. avgusta, te drugom  228.647mph u petak 19. avgusta.

Sam automobil Octavia vRS 2.0 TSI, prvobitno je bio predodređen da se pridruži britanskoj novinarskoj floti ŠKODA -e, ali je uskoro aktiviran za projekat Bonneville. Iako je zasnovan na proizvodnoj verziji Octavia vRS 2.0 TSI, „Bonneville special“ je zahtijevao opsežne izmjene za pokušaj obaranja rekorda. Prema propisima koje je odredilo Udruženje za mjerenje vremena Južne Kalifornije, dopušten je samo određeni broj izmjena. Dodatni izazov bila je činjenica da je Octavijin 2.0 TSI motor bio toliko nov u to vrijeme da je vrlo malo nadogradnji u moto sportu ili visokih performansi bilo dostupno od vanjskih dobavljača.  Ključne nadogradnje uključivale su sistem ubrizgavanja za isporuku više goriva u motor (osam brizgaljki) i sistem hlađenja kojem je dodan 10-litarski hladnjak. Dulji prijenos s Octavije Green Line također je instaliran kako bi se omogućila veća maksimalna brzina, dok su tradicionalni kočioni diskovi i čeljusti uklonjeni i zamijenjeni padobranom kako bi se automobil mogao sigurno zaustaviti.

Unatoč mnogim pokušajima, ŠKODA i dalje drži kopneni rekord brzine u kategoriji G/PS. Rekordna Octavia vRS Bonneville Special dio je flote ŠKODA UK naslijeđa koja sadrži kolekciju revolucionarnih modela koji datiraju iz 1929.