#BIGLOVE je MINI način pokazivanja kako dvije male riječi mogu potaknuti pozitivnu akciju. Od kada je brend rođen 1959. godine, MINI se trudio učiniti više s manje i pronaći najkreativnije načine korištenja prostora. Trenutna kampanja koju vodi britanski premium brend ide korak dalje. #BIGLOVE je izraz različitosti prihvaćene u praksi u svim oblicima, koje pozdravljaju svježe razmišljanje i nove ideje bez obzira odakle dolaze. Na IAA Mobility 2021 u Münchenu, marka MINI predstavila je svoj put ka održivijoj mobilnosti i inkluzivnoj budućnosti za sve na temelju tvrdnje “Svi smo različiti, ali dobri zajedno”.

Za vrijeme trajanja sajma, pod motom „VELIKA LJUBAV iz Münchena“, MINI je doprinio revitalizaciji živahne industrijske lokacije u predgrađu Minhena pod nazivom „Šećerna planina“, koja se fokusira na kreativnost, sport, lično ispunjenje i zajednicu . Mjesto bivše tvornice betona sada je poboljšano raznobojnim muralom na staroj kuli, koji je za tu priliku dizajnirala londonska umjetnica Lakwena Maciver. Instalacija će nastaviti uljepšavati okrug Obersendling u Münchenu nakon završetka IAA Mobility 2021.