Grupi sa sjedištem u Wolfsburgu sa brojnim markama, nije nimalo lak zadatak prebaciti svoju proizvodnju na “novi” energent. Uprkos tome, Volkswagen napreduje punom parom i vodi radikalnu promjenu ka e-mobilnosti. Podružnica koncerna Audi lansirala je potpuno električni SUV e-tron 2019. godine, a krajem 2020. godine uslijedio je prvi potpuno novorazvijeni e-automobil, koristeći tehničku platformu posebno razvijenu za njega u Volkswagenu: ID.3 se gleda kao nova Buba, a po cijeni/performansama izlazi bolje od konkurencije. Marka Volkswagen u budućnosti ne želi predstaviti „potpuno novu porodicu motora“ zasnovanu na principu sagorijevanja, već će samo dalje razvijati svoje postojeće motore. Audi slijedi istu strategiju. Signali postaju sve konkretniji. Klaus Zellmer, član uprave zadužen za marketing marke Volkswagen, najavio je na Linkedinu: “… između 2033. i 2035. napustit ćemo posao s vozilima s motorom s unutarnjim sagorijevanjem u Europi. U SAD -u i Kini, nešto kasnije. Na jugu Americi i Africi, bit će potrebno mnogo više vremena zbog još uvijek nedostajućih političkih i infrastrukturnih okvirnih uvjeta. ” VW-ova podružnica luksuznih automobila sa sjedištem u Velikoj Britaniji, Bentley, slična je Volvu u nastojanju da proizvodi samo e-automobile od 2030. godine, a VW-ove podružnice Škoda i Seat na sličan način planiraju nove električne modele, koji bi u nekim slučajevima trebali biti lansirani ove godine velika ofanziva prodaje.
Izvršni direktor grupe Herbert Diess je rekao: “Strože granice CO2 nužno vode do kraja motora sa sagorijevanjem.” Klaus Zellmer, član uprave zadužen za marketing marke Volkswagen, najavio je na Linkedinu: “… između 2033. i 2035. napustit ćemo posao s vozilima s motorom s unutarnjim izgaranjem u Europi. U SAD -u i Kini, nešto kasnije. Na jugu Americi i Africi, bit će potrebno mnogo više vremena zbog još uvijek nedostajućih političkih i infrastrukturnih okvirnih uvjeta. ” VW-ova podružnica luksuznih automobila sa sjedištem u Velikoj Britaniji, Bentley, slična je Volvu u nastojanju da proizvodi samo e-automobile od 2030. godine, a VW-ove podružnice Škoda i Seat na sličan način planiraju nove električne modele, koji bi u nekim slučajevima trebali biti lansirani ove godine uz veliku prodajnu ofanzivu.
izvor IAA MOBILITY Munich