Električni automobili ostavili su nesigurni uspon iza sebe. Odjednom – naizgled preko noći – u Njemačkoj su se promijenili osnovni uslovi. Tesla je pokazao da automobili mogu biti zabavni čak i kada nemaju pogon na benzin ili dizel, te da kompanije mogu biti komercijalno uspješne s e-automobilima. Državne subvencije u Njemačkoj i drugim zemljama, poput Norveške, također jačaju mnoge proizvođače automobila u njihovom preispitivanju. Infrastruktura za punjenje u Njemačkoj nije na istom nivou kao u drugim zemljama, ali trenutno se ulažu veliki napori u njeno proširenje.

Audi

Od 2026. godine proizvođač iz Ingolstadta više ne želi lansirati nove modele s motorima s unutarnjim izgaranjem – čak ni hibride. Modeli koji su do tada već na tržištu nastavit će se s proizvodnjom. Početkom tridesetih tada će se prodavati samo vozila isključivo na baterije. Poznati modeli kao što su A3 i A4 neće dobiti direktne nasljednike, već će ih trebati prepraviti i preimenovati.

izvor  IAA MOBILITY Munich