“C3 je naziv naše marke za sve naše hatchback modele B segmenta širom svijeta, ali to ne znači da je svugdje isti model. Ovaj novi C3 razlikuje se od europske verzije jer je njegov dizajn inspiriran dotičnim zemljama kako bi ponudio jedinstveno rješenje koje u potpunosti prenosi Citroënov identitet.  Da bi se to postiglo, lokalni timovi sa svakog tržišta bili su u potpunosti uključeni u dizajn, razvoj i proizvodnju novog C3.” Vincent Cobée – globalni izvršni direktor Citroëna

Kao dio svog programa „C-Cubed“-za lansiranje tri vozila sa međunarodnim fokusom do 2024.-Citroën je dio dizajna i razvoja svog novog C3 povjerio lokalnim timovima u Indiji i Južnoj Americi, dva rastuća tržišta na koja će biti isporučena prva vozila iz ovog programa 2022.

HATCHBACK SA SAVREMENIM I ROBUSTNIM STILOM
Kompaktan, dugačak manje od 4 metra, jedinstveni stil novog C3 odmah se vidi iz njegovog prepoznatljivog oblika, koji karakteriše visok položaj poklopca motora i prednji dio strukturiran da pojača utisak širine.

Novi C3 ima isti potpisni jezik dizajna prednjeg kraja koji se nalazi na najnovijim Citroënovim modelima, uključujući i nove C4 i Novi C5 X. Odlikuje se dvostrukim svjetlosnim potpisom, s dvostrukim ševronima koji postaju kromirane šipke i nastavljaju se po širini vozila do prednjih svjetala i odvojiene su tako da formiraju Y sa svake strane. Prednja svjetla se sastoje od dva odvojena elementa sa pozicijskim svjetlima, pokazivačima i dnevnim svjetlima na gornjem nivou, a na donjem nivou, kratkim i dugim svjetlima, sa svjetlosnim vodičem na vrhu i još jednim na dnu . Potpis stražnjeg svjetla je također istaknut i odražava dvije vodoravne linije vidljive na prednjem kraju, koje tvore trokut.

NOVI C3 SUV -ovi SU INSPIRISANI SUVIMA DA ISPUNE POTREBE USLOVA TEŠKOG PUTA
Novi C3 ističe se svojim specifičnim atributima SUV -a, uključujući poziciju za vožnju koja je jedna od najviših u segmentu. Njegov prednji dio kombinira snagu i zaštitu, s visokim poklopcem motora koji je robustan bez agresivnosti. Ovisno o regiji, prednji kraj pojačan je oplatom – koja se nalazi i na stražnjoj strani – i zaštitnim pločama. Pogled sa strane takođe je inspirisan SUV -ovima i daje novom C3 modernu ličnost. Bočne strane vozila su mišićave, isprepletene zaštitnim pločama oblikovanim u karoseriji, u kombinaciji s lukovima kotača koji daju vozilu impozantniju prisutnost. Veliki kotači, visoki razmak od tla (180 mm) i kratki prevjesi pomažu u suočavanju sa lošim površinama na cesti i u izbjegavanju oštećenja vozila. Novi C3 poziv je da sednete za volan prestižnog vozila koje je mnogo više od tradicionalnog hatchbacka.

ARHITEKTURA PROJEKTOVANA I ADAPTIRANA ZA REGIJE
Veći klirens od tradicionalnog hatchback -a (dodatnih 110 mm) dizajniran je kako bi se izbjeglo oštećenje vozila na neravnim putevima. Indija, na primjer, ima 5,5 miliona kilometara putne mreže, drugu po veličini na svijetu. Međutim, 40% cesta je bez asfaltne površine. Citroën je uzeo u obzir ovaj faktor pri dizajniranju novog C3, radeći na klirensu i prilaznim uglovima, te ugrađujući funkcije za zaštitu karoserije. U Južnoj Americi je činjenica da su trotoari posebno visoki utjecala na dizajn branika vozila. Sav taj uvid i doprinos dali su lokalni timovi u regijama.