Za 100 dana će početi 44. izdanje čuvenog relija Dakar. Za Audi Sport ovo označava početak prave utrke s vremenom. Audi se suočava s jednim od najvećih izazova u međunarodnom automobilskom sportu, namjerno koristeći jedinstveni koncept. Audi RS Q e-tron ima električni pogonski sklop s dvije motor-generator jedinice (MGU) iz formule E. Dok je vozilo u pokretu, visokonaponska baterija se puni pomoću pretvarača energije koji se sastoji od efikasnog TFSI motora iz DTM i još jedan MGU.
„Prototip Audija RS Q e-tron nastao je za otprilike dvanaest mjeseci“, kaže Julius Seebach, generalni direktor Audi Sport GmbH i odgovoran za automobilski sport u Audiju. Uvođenje 30. juna 2021. u Neuburg an der Donau i početak 1. januara 2022. u Ha'ilu (Saudijska Arabija) razdvojeni su samo šest mjeseci. “To je vrlo kratko vrijeme za pripremu za tako složen projekt. Ne mogu to dovoljno često naglašavati: Audi RS Qe-tron je najsofisticiranije vozilo u smislu tehnologije koje je Audi Sport ikada primijenio u utrkama. ”
Dakar vozilo sa konvencionalnim pogonom ima dvije glavne komponente: motor s unutrašnjim sagorijevanjem i prijenos. “U našem Audi RS Q e-tron-u imamo električni motor na prednjoj osovini, elektromotor na stražnjoj osovini, visokonaponsku bateriju i pretvarač energije, koji se sastoji od drugog MGU-a i TFSI motora iz DTM-a, ”Kaže Roos. „Svaka od ovih komponenti, na primjer, zahtijeva namjenski sistem hlađenja. To znači da u automobilu nemamo samo jedan sistem hlađenja, već čak šest, uključujući interkuler i sistem klima uređaja za vozača i suvozača. ”
