Citroën je proširio mogućnosti personalizacije dostupne na Citroënu AMI, nudeći vozačima priliku da prilagode svoje vozilo tako da odražava njihovu ličnost. Već privlačno vozilo svojim izgledom poput igračke, male veličine, neobičnim oblikom nalik kocki i simetričnim dijelovima, prošireni raspon mogućnosti prilagođavanja omogućuje vozačima da se njihov AMI još više istakne na cesti.
Poboljšana kolekcija personalizacije uključuje niz ukrasnih grafika u šest novih uzoraka koje je osmislio Citroënov tim: ‘Jungle’ kako bi AMI-ju dali divlju stranu, ‘Tutti Frutti’ za vaš petodnevni, uvijek tako ‘britanski Globetrotter’ ‘,’ Camo ‘za tehno izgled,’ Tribe ‘za ljubitelje prirode i’ Trendy ‘kako bi bilo elegantno.
Kupci u Francuskoj također imaju mogućnost probuditi svog unutrašnjeg umjetnika stvaranjem prilagođenih dizajna od vlastitih fotografija koje će prikazati na svom AMI -ju. Vozači mogu jednostavno nalijepiti naljepnice uz pomoć uputa sadržanih u pakovanju dodatne opreme.