U Njemačkoj se u posljednje vrijeme mnogo govori o ograničenjima brzine na autocestama, možda čak i glasnije nego ikad prije. Na kraju, ali ne i najmanje važno, istraživanje među vozačima pokazuje da veliki dio vozača zapravo redovno vozi između 120 i 130 kilometara na sat na dionicama gdje nema ograničenja brzine pri brzinama, vjerojatno i zbog potrošnje goriva, koja nesporno raste pri većoj brzini. Njemačka nema ograničenja brzine samo na pojedinim dionicama autoputeva, ali u pravilu se ovdje odvija nešto manje prometa. Njemački autoputevi smatraju se umjereno sigurnim (na 10. mjestu od 22 zemlje), a tamo se godišnje izgubi 30,2 života na 1.000 kilometara autoputeva. Za usporedbu: u Sloveniji je ovaj broj 32,2, najbolja situacija je u Irskoj (5,6 života), a najgora u Bugarskoj, gdje 83,1 osoba izgubi život na 1000 kilometara autoputa godišnje.

Za  Auto Motor und Sport svoje mišljene dao je i četvorostruki svjetski prvak Sebastian Vettel: „Ovdje se ne radi samo o ličnim uvjerenjima i željama, potrebno je sagledati širu sliku. Ograničenje brzine rezultiralo bi sa dva miliona tona manje emisije CO2 godišnje. U isto vrijeme, ceste bi bile malo sigurnije. U Njemačkoj se događaju i saobraćajne nesreće i zbog toga što nemamo ograničenja brzine. Ako samo jednoj osobi spasimo život, onda nemamo o čemu razmišljati ”, bio je jasan Vettel.