Za sada laka e komercijalna vozila i električni kamioni imaju relativno male domete, pa stoga u Lübecku testiraju rješenje koje bi omogućilo e-kamionima da savladaju veću razdaljinu.
Tehnologija ožičenja autoputa na autoputu nije nova, ali bi mogla pomoći mogućnost korištenja e-kamiona na veće udaljenost. Korištenjem nadzemnih kablova za napajanje sličnih onima koje koriste neki tramvaji i vozovi, kamioni bi mogli koristiti direktnu struju umjesto baterije. Projekat je zamišljen prije dvije godine i trebat će još najmanje godinu dana testiranja prije nego što dizajneri daju konačan odgovor na pitanje ima li ideja smisla ili je opravdana u realnim uvjetima. Iako ova vrsta ulaganja u infrastrukturu nije jeftina, ona je pogodna za trećinu njemačkih autoputeva, kaže Jan Bahcmann, projekt menadžer za eHighway Lübeck. Prema njegovim riječima, to bi moglo smanjiti emisiju stakleničkih plinova iz kamiona za dvije trećine.