Iako neće biti dostupan do 2022. godine, novi model već ima značajan komercijalni uticaj. U roku od 24 sata od debija automobila na mreži 26. oktobra, više od 2.000 ljudi je konfigurisalo trenutnu generaciju Range Rovera preko carwow platforme, a više od 200 je prijavilo upit kod jednog od partnera carwow dilera. Dan nakon lansiranja, više od tri puta više Range Rovera kupljeno je putem carwow-a u odnosu na bilo koji prethodni dan u oktobru. Osim toga, carwow-ova video recenzija potpuno novog Range Rovera , koju je predstavio Mat Watson, pokazala se jednom od najpopularnijih u kompaniji u posljednjih 12 mjeseci, osiguravajući preko milion pregleda na YouTube-u u roku od 24 sata od objavljivanja uživo.
Podaci koje je generirao carwow , sugeriraju da bi globalno otkrivanje potpuno novog Range Rovera moglo biti jedno od najznačajnijih predstavljanja novih automobila u godini, a svakako i najveće lansiranje novog SUV-a.