Strategija ACCELERATE sistematski pokreće napredak ka tome da postanete softverski orijentisani provajder mobilnosti. Softver je takođe ključan u razvoju šasije i sistema upravljanja za visoko automatizovanu vožnju budućnosti. Volkswagen trenutno razvija sledeću generaciju šasije i novi sistem upravljanja.
„Pokreti karoserije i kotrljanja su značajno minimizirani, a dinamika vožnje optimizovana jer automobil brže reaguje na pokrete upravljača i preciznije je u vožnji,“ rekao je Karsten Schebsdat, šef odeljenja za dinamiku vozila i šasiju u kompaniji Volkswagen. „I ovaj razvoj je veoma važan u smislu visoko automatizovane vožnje. Na taj način osiguravamo da se putnici osjećaju što ugodnije u svim situacijama.” U budućnosti, softver će igrati još veću ulogu u definisanju karaktera automobila. Razvoj novog sistema upravljanja takođe napreduje. „Softver će takođe biti važniji za upravljanje u budućnosti“, rekao je Schebsdat. “To nam daje mnogo više mogućnosti da utječemo na karakteristike upravljanja, koje se kasnije mogu implementirati na bazi specifičnoj za sve platforme.” A sistemi za pomoć vozaču kao što su Lane Assist i Travel Assist će takođe imati koristi od ovog sistema upravljanja kada komponente uđu u serijsku proizvodnju.
Marka Volkswagen prisutna je na više od 150 tržišta širom svijeta i proizvodi vozila na više od 30 lokacija u 13 zemalja. Volkswagen je isporučio oko 5,3 miliona vozila u 2020. U Volkswagenu širom svijeta trenutno radi oko 184.000 ljudi. Osim toga, postoji više od 10.000 trgovačkih kompanija i uslužnih partnera sa 86.000 zaposlenih.