Hyundai Motor Company je predstavio model SEVEN, koncept novog sportskog električnog vozila (SUEV) na AutoMobility LA. Nakon koncepta 45 u 2019. i koncepta Prophecy u 2020., koncept SEVEN otvara novo poglavlje za brend IONIQ, Hyundaijevu izlogu električnih vozila na baterije (BEV). Ove diferencirane dizajnerske i tehnološke inovacije daju prioritet vrijednostima kupaca u odnosu na industrijske norme. SEVEN je također jasan prikaz Hyundaijeve posvećenosti neutralnosti ugljika do 2045. godine.
Redefiniranje SUV-a s aerodinamično čistim eksterijerom i snažnim prisustvom
Koncept SEVEN je izgrađen na Hyundai Motor Group-ovoj Electric-Global Modular Platform (E-GMP), namjenskoj BEV arhitekturi. E-GMP-ovo dugo međuosovinsko rastojanje i ravan pod platforme omogućavaju potpuno novu klasu vozila koja kupcima nudi nova iskustva. SEVEN ima aerodinamički čistu siluetu koja se instinktivno razlikuje od tipičnog SUV-a. Niska, prednja ivica haube, jedna, aerodinamična linija krova i izduženo međuosovinsko rastojanje predstavljaju jasnu razliku od tradicionalnih SUV vozila koje pokreću motori sa unutrašnjim sagorevanjem. Čisti volumen minimalnih oblika SEVEN je u suprotnosti sa moćnim stavom i zapovjedničkim, grubim prisustvom.
Enterijer u stilu premium salona dobrodošlice za eru autonomne vožnje
Prioritet dizajna enterijera SEVEN-a leži u inovaciji prostora koja nudi veću slobodu našim kupcima nego ikada ranije. Ravan pod omogućava Hyundai Motor-u da istraži alternativu tradicionalnom rasporedu sedišta zasnovanom na redovima, stvarajući fluidniji raspored enterijera. Vrata bez stubova nude veliki ulaz koji otkriva ugodan enterijer sa potpuno novom dimenzijom prostora. Aerodinamična linija krova, dugo međuosovinsko rastojanje i ravan pod koji se proteže do trećeg reda otvara nove mogućnosti za opremanje unutrašnjosti poput premium salona. SEVEN takođe utjelovljuje Hyundaijevu buduću viziju autonomne mobilnosti. Vozačevo sedište ima upravljačku palicu koja se može uvući i sakriva se kada se ne koristi. Bez potrebe za uobičajenom opremom za vozača, ultra tanak kokpit i integrisani ekrani stvaraju iskustvo poput salona. Raspored sedišta je za razliku od tradicionalnih SUV vozila, sa okretnim ležaljkama i zakrivljenom klupom. Ovaj raspored sedišta se može prilagoditi u zavisnosti od režima vožnje koji kontroliše vozač ili autonomne vožnje.

Snažne performanse sa potpuno električnim dometom od preko 300 milja
Zahvaljujući svojoj svestranoj E-GMP platformi, SEVEN će moći da pruži izvanredan domet vožnje i ultra brzo punjenje, pružajući iskustvo vožnje prilagođeno potrebama kupaca. U stvarnoj situaciji sa punjačem od 350 kW, SEVEN je sposoban da se napuni od 10 do 80 procenata za oko 20 minuta. Koncept je takođe dizajniran da postigne ciljni domet od preko 500 km.