6. februara 1967. godine, Ferrari je izveo jedan od najspektakularnijih podviga u cijeloj svojoj historiji kada je zauzeo prva tri mjesta na 24 sata Daytone. U tom legendarnom finišu na Fordovom domaćem terenu, prvo mjesto osvojio je 330 P3/4, drugo 330 P4 i na trećem je bio 412 P,  što predstavljala vrhunac razvoja Ferrari 330 P3, modela koji je glavni inženjer Mauro Forghieri značajno poboljšao u svakoj od tri osnove trkaćih automobila: motoru, šasiji i aerodinamici.

Ime nove Icone evocira taj legendarni 1-2-3 finiš i odaje počast Ferrari sportskim prototipovima koji su pomogli marki da stekne svoj neuporedivi status u moto sportu. Daytona SP3, predstavljena danas na stazi Mugello tokom Ferrari Finali Mondiali 2021., ograničeno je izdanje koje se pridružuje Icona seriji koja je debitovala 2018. godine sa Ferrari Monza SP1 i SP2. Hrabar izbor karoserije ‘Targa’ sa tvrdim krovom koji se može skinuti takođe je inspirisan svijetom sportskih prototipa: prema tome, Daytona SP3 ne samo da pruža uzbudljivo zadovoljstvo u vožnji, već i upotrebljive performanse.

Daytona_SP3

Daytona SP3 ima atmosferski V12, postavljen na sredini stražnjeg dijela u tipičnom stilu trkaćih automobila. Neosporno najpoznatiji od svih Maranellovih motora, ovaj agregat isporučuje 840 KS – što ga čini najsnažnijim motorom ikada napravljenim od strane Ferrarija – zajedno sa 697 Nm obrtnog momenta i maksimalnim brojem obrtaja od 9500 o/min. Šasija je u potpunosti napravljena od kompozitnih materijala koristeći tehnologije Formule 1 koje nisu viđene u cestovnom automobilu još od LaFerrarija, posljednjeg Maranelovog superautomobila. Sjedište je sastavni deo šasije kako bi se smanjila težina i garantovalo vozaču položaj za vožnju sličan onom u takmičarskom automobilu.

Zahvaljujući aerodinamičkim istraživanjima i dizajnu fokusiranom  na postizanju maksimalne efikasnosti isključivo koristeći pasivna aero rješenja, Daytona SP3 je aerodinamički najefikasniji automobil koji je ikada napravio Ferrari bez pribjegavanja aktivnim aero uređajima. Zbog pametne integracije ovih tehničkih inovacija, automobil može ubrzati od nule do 100 km/h za 2,85 s i od nule do 200 km/h za samo 7,4 s: uzbudljive performanse, ekstremna postavka i opojni V12 zvučni zapis. potpuno užitak vožnje bez premca. Čak i kokpit Daytone SP3 inspiriran je istorijskim Ferrarijima kao što su 330 P3/4, 312 P i 350 Can-Am. Počevši od ideje o šasiji visokih performansi, dizajneri su osmislili pomno rafiniran prostor koji pruža udobnost i sofisticiranost modernog Grand Tourera, zadržavajući filozofiju koja stoji iza određenih stilskih kodova: instrument tabla je, na primjer, minimalistička i funkcionalna, ali i potpuno savremenog osjećaja.

Daytona_SP3