Ponedjeljak, 25 Septembra, 2023

BMW M najavljuje početak jubilarne godine

BMW logo sa ofset polukrugovima u plavoj, ljubičastoj i crvenoj boji prvi put je korišćen 1973. na trkačkim automobilima BMW Motorsport GmbH, koji je osnovan godinu dana ranije. Tek 1978. godine, a debi BMW-a M1, uslijedile su tri trake u boji, nagnute udesno i naslonjene na slovo M, koje su do danas zaštitni znak posebno visoke prepoznatljivosti i visoke prepoznatljivosti. moć čak i izvan motosportske scene. Legendarni BMW M1 bio je jedino BMW M serijsko vozilo visokih performansi koje je pored logotipa sa tri obojene pruge imalo i istorijski amblem motosporta. U oba logotipa, plava označava BMW, dok crvena simbolizira trku, a ljubičasta izražava vezu između njih. U međuvremenu, ljubičasta je ustupila mjesto tamnoplavoj, a BMW Motorsport GmbH posluje kao BMW M GmbH od 1993. godine. Ovo ništa nije promijenilo u smislu visoke simboličke snage brenda i logotipa. U 50. godini svog postojanja, kompanija je uspješnija nego ikad kao lider na svjetskom tržištu u segmentu automobila visokih performansi.

Toliko o istoriji, a BMW M GmbH će 24. maja 2022. napuniti 50 godina. već od danas podružnica BMW Grupe svojim trenutnim proizvodima daje primjer za osjećaj tradicije i jubilarni duh. Kupci koji se odluče za BMW M automobil ili BMW model opremljen M Sport paketom sa datumom proizvodnje od marta 2022. mogu imati prednje, zadnje i glavčine točkova svog vozila ukrašene amblemima baziranim na klasičnom logotipu “BMW Motorsport”. Kao alternativa konvencionalnom BMW amblemu, on signalizira strast prema trkama i korijenima brenda BMW M. Ova ponuda, jedinstvena u istoriji BMW-a M, može se naručiti od kraja januara 2022. godine. Pored amblema, 50 kultnih i istorijski značajnih BMW M boja za odabrane modele biće ponuđeno za odabrane serije u jubilarnoj 2022. godini. Boje koje definiraju stil kao što su Dakar žuta, vatrena narandžasta, Daytona ljubičasta, Macao plava, Imola crvena ili Frozen Marina Bay Blue odnose se na različite ere 50-godišnje povijesti BMW-a M.

BMW M

BMW M GmbH također cilja na još jedan prodajni rekord u 2021. godini. Kompanija će prvi put lansirati BMW M3 Touring 2022. godine. Osim toga, ljubitelji brenda orijentirani na performanse mogu se radovati spektakularnom specijalnom modelu iz serije BMW M4 Coupé. Nasljednik uspješnog BMW-a M2 je također već u naprednoj fazi razvoja svoje serije. Istovremeno, elektrifikacija marke BMW M će se nastaviti dalje.

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno